کد خبر : 1500855 | 07 بهمن 1396 ساعت 20:25 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناواس: هنوز هم به لالیگا امیدوار هستیم

کیلور ناواس، گلر کاستاریکایی رئال در بازی امشب مقابل والنسیا یکی از ستاره های میدان بود.

ناواس: هنوز هم به لالیگا امیدوار هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ناواس در نیمه اول در یکی دو صحنه با واکنش های خوب خود مانع گلزنی والنسیا شد و در نیمه دوم که والنسیا توانسته بود یکی از دو گل خورده را جبران کند، چند واکنش استثنایی داشت تا رئال در بازی بماند و در ده دقیقه پایانی با زدن دو گل دیگر کار والنسیا را تمام کند.

 

 

1279210

 

 

ناواس در پایان بازی گفت:« شکر خدا بازی خوبی انجام دادیم و این بسیار مهم است. در مقطعی از بازی زجر زیادی کشیدیم ولی با شخصیت بالای خودمان دوام آورده و در نهایت دو گل دیگر هم زدیم. فکر می کنم مدتی است که خیلی بهتر از گذشته بازی می کنیم. البته اینکه در مقطعی بسیار بد بازی می کردیم هم یک راز نیست و خودمان به این موضوع واقفیم. باید این روند بردها را در لالیگا تداوم ببخشیم تا اعتماد به نفس خودمان را دوباره پیدا کنیم.

والنسیا در زمین خود با حمایت هوادارانش بسیار خوب بازی کرد. آنها تیم بزرگی هستند. من همیشه از چنین بازی هایی استقبال می کنم تا بازی هایی که می دانی خطری روی دروازه ات ایجاد نمی شود.»

 

لالیگا:« می دانیم که قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار شده ولی ناامید نیستیم و تا روزی که از لحاظ ریاضی همچنان شانس قهرمانی داریم، تلاش خواهیم کرد. رئال هرگز پاپس نمی کشد. کسی که تصوری غیر از این دارد، در اشتباه است. ما رئال هستیم.»

 

دیدگاه‌ها