کد خبر : 1501009 | 08 بهمن 1396 ساعت 14:43 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: استقلال و نفت آبادان قطعا برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید که استقلالی ها باید پیش بینی این شرایط را می کردند.

فتاحی: استقلال و نفت آبادان قطعا برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره درخواست استقلال برای تغییر برنامه دیدار با نفت آبادان، گفت: استقلالی ها با توجه به شرایط جوی خواهان تغییر زمان بازی شدند. این دو تیم پیش از این قرار بود در دی ماه برابر یکدیگر قرار بگیرند؛ اما هر دو تیم درخواست کتبی دادند که هر دو درخواست کتبی نیز برای تغییر زمان بازی موجود است.


وی افزود: ما آن زمان با توجه به اینکه استقلال با ذوب آهن بازی داشت و یک فاصله ای در جدول برنامه ریزی خود داشتیم، این تاریخ را اعلام کردیم.


فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر برنامه وجود دارد، خاطر نشان کرد: استقلال بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز باید به میدان برود و نمی توانستیم تاریخ دیگری را به آنها اعلام کنیم. دوستان از باشگاه استقلال از ما درخواست کردند و ما به آنها اعلام کردیم این موضوع امکان ندارد و اگر آنها زمانی را مد نظر دارند، معرفی کنند.


او در پایان افزود: آقای عبداللهی به ما تاریخ 25 اسفند را معرفی کردند؛ اما با توجه به اینکه تیم ملی 26 یا 27 اسفند ماه با حضور ملی پوشان داخلی بازی دارد، امکان این موضوع وجود ندارد و آقای کی روش از یکسال قبل به ما برنامه خود را داده بودند. باشگاه استقلال باید پیش بینی این موضوع را می کرد. هواشناسی وجود داشت و استقلالی ها باید استعلام لازم را می گرفتند. استقلال خوزستان نیز هفته گذشته 3 روز تمرین نکرد و به مصاف ذوب آهن رفت و با توجه به شرایطی که گفتم، استقلال و نفت آبادان قطعا روز سه شنبه برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها