کد خبر : 1501054 | 08 بهمن 1396 ساعت 16:50 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه‌ای برای آینده سرمربی آلمانی؛

تختی آبادان ورزشگاه تصمیم‌ساز استقلال

آبی های تهرانی در دومین حضور خود در تختی آبادان به دنبال صعود به فینال حذفی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، درست در چنین روزهایی در بهمن ماه سال گذشته علیرضا منصوریان بعد از شکست برابر استقلال خوزستان فاصله زیادی تا اخراج نداشت اما برد با 3 گل در آبادان باعث شد تا این مربی استقلال در سمت خود ابقا شود و روند نتایج خوب آبی ها نیز از همین برد و در این ورزشگاه آغاز شد.


آبی پوشان در اولین هفته لیگ هفدهم نیز به تختی آبادان رفتند و در گرمای تابستان مهمان تیم کمالوند بودند. هفته ای که استقلالی ها با توجه به عدم در اختیار داشتن 4 بازیکن خود، با حاشیه های زیادی رو به رو بودند و در نهایت با شکست ورزشگاه تختی را ترک کردند تا به این ترتیب خیلی زود برای منصوریان بحران آغاز شود و سرمربی استقلال نتوانست از این فضا خارج شود تا بعد از 6 هفته، از هدایت این تیم کنار برود.

 

1279385

 

1279384


تختی آبادان که در بهمن سال گذشته پایه گذار دوران موفق منصوریان بود، در مرداد امسال اولین مرحله از جدایی او را رقم زد و حالا میزبان شفر آلمانی است.


سرمربی استقلال در اولین حضور خود در آبادان، با کسب پیروزی شانس این تیم برای قهرمانی در حذفی را به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد و با قهرمانی در این مسابقات او نیز مانند منصوریان می تواند آینده خود را ریل گذاری کند. استقلال با توجه به فشردگی برنامه لیگ برتر و البته حضور در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی باری کسب سهمیه در لیگ دارد و به همین دلیل شفر نگاه ویژه ای به جام حذفی دوخته تا با قهرمانی در این مسابقات یک جام به آبی ها هدیه دهد و قرارداد سال دوم خود را فعال کند.

دیدگاه‌ها