کد خبر : 1501060 | 08 بهمن 1396 ساعت 17:29 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

روی پنالتی حریف شک دارم

کلانتری: از رشادت دروازه‌بانمان متشکرم

سرمربی فجرسپاسی معتقد است تیمش با شایستگی برنده سخت ترین بازی هفته بوده است.

کلانتری: از رشادت دروازه‌بانمان متشکرم

به گزارش "ورزش سه"، علی کلانتری سرمربی فجرسپاسی شیراز بعد از برتی یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: به نظرم یکی از سخت ترین بازی های فصل مان را انجام دادیم و خدا را شکر می کنم که توانستیم در نهایت برنده میدان باشیم. به نظرم این بازی یکی از فنی ترین و تاکتیکی ترین بازی های هفته بود که هر دو تیم در خلق فرصت های گلزنی سهم زیادی داشتند. اما بازیکنان ما با فرصت طلبی توانستند 3 امتیاز مهم را به دست بیاورند.


او ادامه داد: ما شناخت خوبی از نفت مسجد سلیمان داشتیم، آنها در ترکیب خود از بازیکنان سرعتی توانمندی بهره می بردند ضمن اینکه با در اختیار داشتن بازیکنان قد بلند روی توپ های هوایی نیز برنامه ریزی کرده بودند. اما دفاع ما اجازه نفوذ به آنها را نداد و توپ های بلند را هم به خوبی زدیم. از همه مهمتر اینکه روی توپ های سوم مالکیت با ما بود نه تنها اجازه شکل گیری موج دوم حمله را به حریف نمی دادیم بلکه با انتقال توپ از دفاع به حمله برای خودمان ایجاد موقعیت می کردیم.


سرمربی فجرسپاسی با تمجید از دروازه بان تیمش گفت: در دقیقه 95 این دیدار داور یک پنالتی برای حریف گرفت که هنوز روی صحت و سقم آن شک دارم. اما مطمئن هستم قبل از آن صحنه روی دروازه بان ما خطا شد. بهرحال خوشبختانه گلر ما با رشادت توانست ضربه پنالتی میلاد میداوودی را مهار کرده و نگذارد یک برد دلچسب با مساوی عوض شود.


کلانتری در مورد نتایج خوب تیمش در هفته های اخیر و احتمال صعود به لیگ برتر تصریح کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و هیچ ادعایی هم برای لیگ برتری شدن نداریم. چون اصلا چنین قولی را به کسی نداده ام.

 

می خواهم در اوج آرامش و بدون حاشیه کارم را انجام دهم. اما مسلما هر هدف بزرگی نیاز به ابزار بزرگ دارد و باید ساز و کار آن تامین شود. برای لیگ برتری شدن ما نیازمند همدلی و مساعدت بیشتری هستیم. ما در نیم فصل پول برای جذب بازیکن نداشتیم و اگر همین سربازها هم به ما اضافه نمی شدند، شرایط مان مشخص نبود به چه سمتی می رفت!


سرمربی فجر سپاسی در خصوص دیدار هفته آینده اش مقابل خونه به خونه نیز گفت: ما از قبل می دانستیم 2 دیدار خانگی مهم و البته سخت داریم که خدا را شکر اولین بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در طول هفته نیز بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم و با کسب دومین برد شرایط بهتری برای خودمان بسازیم. ما در جدول با خونه به خونه همسایه هستیم و این بازی می تواند برایمان 6 امتیازی باشد. البته ما در دور رفت این تیم را با جواد نکونام در خانه خودشان شکست داده ایم.

دیدگاه‌ها