کد خبر : 1501145 | 09 بهمن 1396 ساعت 02:05 | 68K بازدید | 1 دیدگاه

پس از پیروزی بر آلاوس

والورده: قرار نیست کوتینیو در بارسا معجزه کند

بارسلونا امشب در نوکمپ و در حالی که تا بیست دقیقه پایانی با یک گل از آلاوس عقب بود، در نهایت 2-1 پیروز شد.

والورده: قرار نیست کوتینیو در بارسا معجزه کند

به گزارش "ورزش سه"، سوارز و مسی یک بار دیگر گلزنی کردند تا بارسا برنده بازی شود. این برای پنجمین بازی متوالی بود که این زوج تهاجمی موفق به گلزنی می شدند تا در تاریخ بارسا یک رکورد ثبت شود و با رکورد سال 1929 بیلبائو نیز برابری کنند.

 

 

1260684

 

 

والورده در پایان بازی گفت:« بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود مسلط بر میدان شدیم ولی فوتبال فقط به استعداد بازیکنان ارتباط ندارد و گاهی شانس هم باید با شما یار باشد.

در تمام کنندگی دقت لازم را نداشتیم و همچنین نمی توانستیم مثل بازی های پیشین، به بازی خودمان عمق بدهیم. سپس آنها روی ضدحمله به گل رسیدند و اعتماد به نفس شان بیشتر شد. با ورود آلبا و سرجی روبرتو نفوذها و حرکات عمقی ما بیشتر شد و خوشبختانه توانستیم شکست را با برد عوض کنیم. فوتبال همین است و گاهی با حداقل فرصت ها بهترین استفاده را می برید و برخی مواقع مثل امشب، موقعیت های زیادی را از دست می دهید.»

 

 

1279541

 

 

تعویض کوتینیو:« ببینید؛ نه کوتینیو و نه هیچ بازیکنی ماشین نیست و قرار نیست که در همین ابتدای کارش، ورق بازی را به نفع ما برگرداند. نباید انتظار داشت او در بارسا معجزه کند و در دومین بازی خود، ستاره زمین شود.

او در بازی قبلی 20 دقیقه به میدان رفت و امشب بیشتر در زمین حاضر بود. در مجموع از او راضی هستم و فکر می کنم مرتب او را در جریان بازی می دیدیم و تحرک و توپ گیری خوبی داشت.»

 

صحنه های مشکوک داوری:« می دانم که بازیکنان آلاوس روی برخورد توپ به دست اومتیتی معترض بودند و خواهند بود؛ ولی از خودش که پرسیدم گفت که عمدی در کار نبود و من هم حرف او را قبول دارم. البته هنوز وقت نکرده ام صحنه های مشکوک را از تلویزیون ببینم.»

دیدگاه‌ها