کد خبر : 1501240 | 09 بهمن 1396 ساعت 13:50 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال خط حمله‌های آماده در آبادان؛

توپخانه‌ها آماده شلیک به سهمیه آسیا

تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان فردا در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند.

توپخانه‌ها آماده شلیک به سهمیه آسیا

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران فردا در شهر آبادان بین تیم های صنعت نفت و استقلال تهران برگزار می شود. این دیدار نبرد تیم های ششم و نهم جدول لیگ برتر محسوب می شود.

 

یکی از نکات جالب این بازی شرایط دو تیم در آخرین هفته برگزار شده از رقابت های لیگ است. در مسابقات هفته بیست و یکم لیگ که پنجشنبه و جمعه هفته گذشته انجام شد، هر دو تیم نتایج مشابهی کسب کردند.

 

استقلالی ها که یکی از مهم ترین بازی های هفته را در تهران انجام می دادند، در دیداری پرحادثه با نتیجه پرگل چهار بر صفر پارس جنوبی را در تهران در هم شکستند و با شرایطی عالی به استقبال نیمه نهایی جام حذفی رفتند.

 

البته اتفاقاتی برای آبی ها در روزهای اخیر افتاده از جمله تصادف بازیکن جوان این تیم که شاید از لحاظ روحی مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند؛ اما آخرین حضور استقلال در زمین مسابقه، یک نتیجه عالی را برای شاگردان شفر به همراه داشت. رکورددار تاریخ جام حذفی ایران در این دوره از رقابت های حذفی صنعت نفت را به عنوان اولین حریف لیگ برتری خود می بیند و تاکنون با تیم قدرتمندی در این تورنمنت روبرو نشده است.

 

در سمت مقابل، صنعت نفت که نتایج پرنوسانی را در هفته های اخیر لیگ کسب کرده بود، در آخرین دیدار که حکم پیش بازی برای نیمه نهایی حذفی را داشت موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر از سد سپیدرود رشت عبور کند و خود را برای مصاف حیاتی جام حذفی آماده نشان دهد.


فراز کمالوند که پس از حذف پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در لیگ برتر شکست سختی را مقابل استقلال در تهران متحمل شد، به هواداران آبادانی قول داد که در جام حذفی آبی ها را شکست می دهد. البته انجام چنین کاری در مقابل تیم متحول شده و جان گرفته ی شفر قطعا آسان نیست.

البته در کنار این خط حمله های آماده، باید به وضعیت دفاعی تیم ها نیز اشاره کرد که در این زمینه چنین شباهتی بین استقلال و صنعت دیده نمی شود. مهاجمان استقلال فردا خط دفاعی را مقابل خود خواهند داشت که تا کنون فقط 4 تیم بیشتر از آنها در لیگ گل خورده است. اما خط حمله صنعت نفت که متشکل از بازیکنان خارجی است، در بازی فردا باید مقابل دومین خط دفاع مستحکم لیگ زورآزمایی کند.

در حالی که استقلال و صنعت نفت در وضعیتی قرار ندارند که خیالشان از بابت کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ راحت باشد، سومین تقابل فصل آنها بسیار حساس و تعیین کننده خواهد بود. به خصوص وقتی که از دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیمی ضعیف تر از آنها صعود کرده و فینالیست می شود، امید استقلال و صنعت به این است که در صورت صعود به فینال، شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

دیدگاه‌ها