کد خبر : 1501396 | 10 بهمن 1396 ساعت 07:56 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

دستور رسید باخت را فراموش کنیم

ابراهیمی: استقلال خوزستان مثل سپاهان

هافبک سپیدرود معتقد است در صورت برتری مقابل استقلال خوزستان شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر خواهند داشت.

ابراهیمی: استقلال خوزستان مثل سپاهان

حسین ابراهیمی هافبک گلزن سپیدرود در مورد شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به ورزش سه گفت: ما بعد از برتری مقابل سپاهان با انگیزه زیادی به آبادان رفتیم تا بتوانیم امتیاز کسب کنیم. برای مدت کوتاهی تمرکزمان را از دست دادیم و در عین ناباوری 3 گل دریافت کردیم. در طول 7 دقیقه، ضربه سنگینی خوردیم؛ البته ما در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و توانستیم مانع از موقعیت سازی آنها شویم. شاید اگر در نیمه اول هم می توانستیم گل نخوریم، با امتیاز به خانه برمی گشتیم.


بازیکن سپیدرود در مورد عکس العمل علی کریمی بعد از باخت گفت: علی آقا بعد از بازی در همان زمین چمن به بچه ها گفتند این بازی را باید فراموش کنیم و تنها به بازی با استقلال خوزستان فکر کنیم؛ ولی باور کنید اختلاف ما با صنعت نفت 3 گل نبود.


ابراهیمی درباره بازی این هفته تیمش مقابل استقلال خوزستان نیز گفت: این یکی از حساس ترین بازی های ما در این فصل خواهد بود و از آنجا که استقلال خوزستان حریف مستقیم ما در قعر جدول است، این بازی 6 امتیازی برای هر دو تیم تعیین کننده خواهد بود.


او ادامه داد: ما انگیزه زیادی داریم تا این بازی را با حمایت هواداران خودمان ببریم و نیم نگاهی هم به بازی تهران داریم. امیدوارم پرسپولیس هم موفق به شکست سپاهان شود و بتوانیم صعود چشمگیری در جدول داشته باشیم.


هافبک سپیدرود با اشاره به بازیکنان تازه وارد استقلال خوزستان تصریح کرد: آنها بازیکنان خوب و با کیفیتی را به جمع خودشان اضافه کرده اند و این کار را برای ما سخت خواهد کرد. اما شک نکنید با حضور هواداران سپیدرود 3 امتیاز این بازی خانگی را مثل بازی با سپاهان کسب می کنیم. ما باید ببریم تا بقای سپیدرود در لیگ برتر تضمین شود.

دیدگاه‌ها