کد خبر : 1501495 | 10 بهمن 1396 ساعت 15:09 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌های زودهنگامی که حریف را از پا در می‌آورد

استقلال شفر سریعترین تیم لیگ ایران

استقلال بازهم با یک گل زود هنگام از حریفش پیش افتاد موضوعی که از زمان حضور شفر در این تیم تبدیل به یک عادت برای آبی ها شده است.

 استقلال شفر سریعترین تیم لیگ ایران

به گزارش" ورزش سه" استقلال در نیمه نهایی جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان در دقیقه 6 بازی توسط پژمان منتظری به گل رسید تا برای ششمین بار از زمان حضور وینفرد شفر در همان دقایق ابتدایی بازی گل بزند.


از قربانی تا منتظری


علی قربانی در بازی استقلال برابر سپاهان در دقیقه 4 گل زد تا روند گلزنی آبی ها در همان دقایق ابتدایی بازی آغاز شود. البته استقلال در این بازی یک گل دیگر هم در همان نیمه اول و در دقیقه 36 توسط سرور جپاروف به ثمر رساند.


در بازی در لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان نیز این تیم توسط محسن کریمی در دقیقه 15 به گل رسید. در برابر استقلال خوزستان در دقیقه 7 بازی وریا غفوری دروازه حریف را گشود و در بازی با سایپا داریوش شجاعیان در دقیقه 25 گل اول استقلال را زد و در بازی حساس برابر پارس جنوبی سرورجپاروف از روی نقطه پنالتی در دقیقه 6 دروازه حریف را باز کرد. گل دقیقه 6 پژمان منتظری در برابر صنعت نفت آبادان ششمین گل زودهنگام این تیم بوده است.


فقط یک مساوی


دراکثر بازی هایی که استقلال گل زودهنگام را زده پیروز شده است به غیر از بازی با سایپا که در دقایق آخر بازی دروازه این تیم باز و بازی مساوی شد.


*استقلال خوزستان دقیقه 7 –گل وریا غفاری
*صنعت نفت آبادان دقیقه 15- گل محسن کریمی
*سپاهان دقیقه  4 –گل علی قربانی و دقیقه 36 –گل سرور جپاروف
*پارس جنوبی دقیقه 6- گل سرورجپاروف
*سایپا دقیقه  25 – گل داریوش شجاعیان
*صنعت نفت آبادان (جام حذفی) دقیقه 6 –گل پژمان منتظری

 

دیدگاه‌ها