کد خبر : 1501531 | 10 بهمن 1396 ساعت 17:06 | 103.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناس داوری دیدار نفت آبادان - استقلال

استقلال موفق شد با برتری دو بر یک مقابل نفت آبادان راهی فینال جام حذفی شود و اکنون در انتظار مشخص شدن دیگر فینالیست این رقابت‌هاست.

کارشناس داوری دیدار نفت آبادان - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینفرد شفر موفق شدند با گلزنی پژمان منتظری و داریوش شجاعیان جواز صعود به مرحله نهایی جام حذفی را به دست بیاورد و اکنون باید منتظر تیم پیروز جدال دو تیم خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان باشد.


سعید مظفری زاده، کارشناس داوری در خصوص عملکرد علیرضا فغانی در این جدال توضیحات زیر را ارائه داد:


* گل استقلال در دقیقه هشتم در شرایط سالم به ثمر رسید و خطایی روی آن صحنه اتفاق نیفتاده بود.


* در دقیقه 18 فغانی تکل آگوستو سزار را بی درنگ با کارت زرد مواجه کرد که این تصمیم درستی بود.


* در دقیقه 25 رحیم شاهین به درستی آفساید مهاجم صنعت نفت را اعلام و گل این تیم به درستی مردود اعلام شد.


* در دقیقه 53 بازی شاهد صحنه‌ی مشابه صحنه جنجال برانگیز هفته گذشته استقلال - پارس جنوبی بودیم که اینبار جاسم کرار پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و علیرغم اینکه دست مدافع با او تماس داشت، اما برهم خوردن تعادل این بازیکن ربطی به این تماس نداشت. هر برخورد دستی و هر تماسی نمی تواند خطا باشد مگر اینکه با آن برخورد نیروی وارد شود و خطایی اتفاق بیفتد اما به درستی داور تشخیص داد و دستور به ادامه بازی داد.


* در دقیقه 68 فغانی برخورد بازیکنان و درگیری آنها را به خوبی مدیریت کرد و با استفاده از کارت زرد خود بازیکنان را به درستی جریمه کرد.


* در دقیقه 76 مرتضی اسدی که نزدیک به محوطه جریمه خودی با خطا موقعیت را از بازیکن استقلال گرفته بود به درستی با اخطار مواجه شد.


دیدار دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان وینفرد شفر خاتمه یافت تا این تیم راهی فینال جام حذفی شود.

دیدگاه‌ها