کد خبر : 1501607 | 10 بهمن 1396 ساعت 20:23 | 221.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدشناسی‌های ادامه‌دار مهاجم استقلال

القطر قرارداد شهباززاده را فسخ کرد

باشگاه القطر رسما اعلام کرد خیمنز جانشین سجاد شهباززاده شده است.

القطر قرارداد شهباززاده را فسخ کرد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده به دلیا مصدومیت روی پا چند هفته آخر نیم فصل اول را از دست داد هرچند که در اواخر حضورش در این تیم به بهبودی نسبی رسیده بود و در تمرینات شرکت می کرد.


شهباززاده در نهایت تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و در نیم فصل دوم با تیم القطر قرارداد امضا کرد تا بدشناسی های نیم فصل اول خود را جبران کند که این بار با اتفاق عجیب تری روبرو شد.


مهاجم ایرانی القطر بعد از دو بازی حضور در ترکیب ثابت القطر دوباره درد روی پایش عود کرد و احتمالا ٢ تا ٣ هفته از میادین دور خواهد بود.


با توجه به اینکه در ٣ هفته دوری شهباززاده القطر بخش مهمی از بازی های خود را از دست خواهد داد و البته این تیم شرایط مساعدی در جدول ندارد، احتمال اینکه قرارداد شهباززاده لغو بشود و مهاجم جدیدی با این تیم قرارداد امضا کند وجود دارد.


توییتر باشگاه القطر با اعلام خبر جذب خیمنز مهاجم این تیم اعلام کرد که این بازیکن جانشین سجاد شهباززاده در این تیم شده تا به این ترتیب جدایی مهاجم پیشین استقلال از این تیم قطعی شود.


به این ترتیب شهباززاده که دوشنبه شب به تهران بازگشته بود، دیگر به قطر باز نمی گردد و البته نمی تواند تا پایان فصل با هیچ تیمی قرارداد امضا کند تا به این ترتیب بدشانسی های ستاره استقلال ادامه داشته باشد.

 

1279972

دیدگاه‌ها