کد خبر : 1501762 | 11 بهمن 1396 ساعت 14:23 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان و دفاع 4 نفره مقابل پرسپولیس

به نظر می رسد منصور ابراهیم زاده از خط دفاعی 4 نفره در دیدار با پرسپولیس استفاده خواهد کرد.

سپاهان و دفاع 4 نفره مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها این فصل از دفاع 4 و سه نفره استفاده کردند اما باتوجه به جدایی زلاتکو کرانچار و حضور منصور ابراهیم زاده، پیش بینی می شود این مربی باتجربه، خط دفاعی 4 نفره را برای طلایی پوشان استفاده کند.

 

او در ذوب آهن، راه آهن و پیکان نیز با همین تعداد مدافع کار می کرد و بعید است در اولین تجربه، دست به تغییری بنیادین بزند.

 

دفاع چپ سپاهانی ها در این دیدار، سعید آقایی خواهد بود. کسی که بارها در آستانه حضور در پرسپولیس قرار گرفته و در تابستان اخیر نیز بیش از همیشه به اردوی سرخ ها نزدیک شده بود اما به دلیل چک باشگاه گسترش، این انتقال منتفی شد. حال تقابل او و قرمزپوشان پایتخت بی شک یکی از جذاب ترین دوئل های این مسابقه است.

 

سیاوش یزدانیِ 25 ساله مهره ثابت زردپوشان در خط دفاع است. این مدافع چپ پا که فصل گذشته نمایش های بسیار خوبی را در تیم پیکان ارائه کرده بود، این فصل نتوانسته تمام توانایی هایش را در تیم پرافتخار شهر اصفهان نشان دهد. یزدانیِ بلند قامت حالا امیدوار به روزهای بهتر زیر نظر منصور ابراهیم زاده است و در مقابل پرسپولیس نیز شانزدهمین حضور در لیگ هفدهم را تجربه خواهد کرد.

 

نقطه مبهم سپاهان در زوج سیاوش یزدانی است. عزت الله پورغاز به دلیل محرومیت حضور ندارد و ابراهیم زاده مجبور به انتخاب از بین مهدی رحیمی یا عارف غلامی است. بازیکنان جوانی که به ترتیب 18 و 20 سال دارند و تجربه آنچنانی از حضور در لیگ برتر ندارند. اما در عوض، سال ها سابقه بازی برای تیم های ملی پایه را دارند و در اندک فرصت های داده شده نیز قابل اعتماد نشان داده اند.

 

اما میانگین تجربه و سن و سال در خط دفاعی با حضور حسن جعفری در سمت راست بالا خواهد رفت. او که سال ها در تیم سپاهان و ملوان حضور داشته، حالا به عنوان یکی از کاپیتان های سپاهان پای به میدان می گذارد و امیدوار به ارائه نمایش قابل قبول در مقابل پرسپولیس است. یارِ مستقیم جعفری احتمالا وحید امیری پرتلاش، دونده و جنگنده است و همین موضوع، شاید از نفوذهای این مدافع پرسرعت بکاهد.

دیدگاه‌ها