کد خبر : 1502093 | 13 بهمن 1396 ساعت 10:53 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین حضور ابراهیم زاده؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل سرخپوشان

منصور ابراهیم زاده در اولین حضور خود باید در شرایطی شاگردانش را برابر تیم صدرنشین روانه میدان کند که نویدکیا و علی محمدی، دو بازیکن خود را در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل سرخپوشان 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان لیگ هفدهم را با زلاتکو کرانچار آغاز کرد و تا هفته بیستم که دیدار برابر سپیدرود رشت بود، از سیستم های مختلف و البته نفرات مختلفی در ترکیب تیمش بهره برد.


پس از کرانچار کریم قنبری هم در یک مسابقه شانس هدایت طلایی پوشان را داشت و سیستم و نفرات مورد نظر خود را راهی میدان کرد، که البته نتیجه ای در پی نداشت.


حالا منصور ابراهیم زاده در اولین روز سرمربیگری خود باید بازیکنان مورد نظرش را راهی میدان کند. با توجه به اولین حضور ابراهیم زاده، نمی توان پیش بینی دقیقی از نفرات اصلی و سیستم این مربی داشت؛ ولی با توجه به شناختی که از منصور ابراهیم زاده و تیم سپاهان وجود دارد، می توان گفت که طلایی پوشان در مقابل پرسپولیس با سیستم و نفرات زیر راهی میدان خواهند شد:

 

در خط دروازه مثل بازی های قبلی، ابراهیم عالمه که نمایش خوبی داشته از چارچوب دروازه سپاهان حفاظت خواهد کرد.


در خط دفاعی به نظر می رسد ابراهیم زاده از سیاوش یزدانی و مهدی رحیمی در قلب خط دفاعی بهره ببرد و حسن جعفری و سعید آقایی نیز به ترتیب مدافعین چپ و راست تیم در سیستم 1-3-2-4 باشند.


در خط میانی میلاد سرلک و علی کریمی شانس زیادی برای حضور در پست هافبک تدافعی دارند تا ادون حسنی یک خط جلوتر وظیفه بازیسازی را برعهده داشته باشد. ضمن اینکه در این سیستم ساسان انصاری و مهرداد محمدی دو بال تیم خواهند بود.


در خط آتش نیز علیرغم وجود مروان حسین، شانس مهدی شریفی بسیار بیشتر از این بازیکن است.

 

ترکیب احتمالی طلایی پوشان برای مصاف با سرخپوشان:


ابراهیم عالمه- سیاوش یزدانی، مهدی رحیمی، حسن جعفری، سعید آقایی، میلاد سرلک، علی کریمی، ادون حسنی، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و مهدی شریفی.

دیدگاه‌ها