کد خبر : 1502227 | 13 بهمن 1396 ساعت 17:29 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

هم ما و هم پرسپولیس بسته بازی کردیم؛

ابراهیم زاده: به سقوط فکر نمی کنیم

سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس حاضر شد.

ابراهیم زاده: به سقوط فکر نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منصور ابراهیم زاده سرمربی جدید سپاهان در اولین تجربه خود با این تیم شکست خورد. سرمربی سپاهانی ها با حضور در نشست خبری درباره این دیدار گفت: به نظر من بچه ها خوب کار کردند و بعد از گل اول نمایش قابل قبولی داشتند. بعد از آنکه تمرکز خود را به دلیل اعتراض به داوری از دست دادند، گل دوم را خوردیم. آینده خوبی داریم و مطمئنا توان سپاهان بیش از این است و مطمئنا موفق خواهیم شد.


سرمربی سپاهان در ادامه درباره مسیر سخت خود در اصفهان، عنوان کرد: همه از سختی صحبت می کنند و می دانم که کار سخت وجود دارد و مردان روزهای سخت باید بدانند که چه کاری می خواهند انجام دهند و ما نیز برای این روزها برنامه داریم.


وی افزود: قبلا هم گفتم کار سخت است و ما تلاش می کنیم تا مسیر خود را پیدا کنیم و رو به جلو حرکت کنیم.


ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که چرا بازی بسته ارائه نکردید و به دنبال تک امتیاز نبودید، افزود: شما فکر می کنید ما باز بازی کردیم؛ اما ما سعی کردیم جمع بازی کنیم. در شروع بازی مسیرهای حرکتی آنها به عمق را قطع کردیم. در گل دوم نیز یک لحظه تمرکز ما بر هم خورد. ما یک بازی بسته انجام دادیم و البته طبیعی است که در حمله حاضر باشیم. پرسپولیس نیز بسته بازی می کرد و روی توپ های بلند پشت دفاع با ضربات سید جلال و پاس های بلند هافبک ها حساب کرده بود. اگر فکر می کنیم ما باز باز کردیم باید بگویم اشتباه می کنید. البته شاید یک جاهایی بازیکنان به دلیل زمان کم در تمرینات، اشتباه کردند. تفکر ما این بود که حداقل امتیاز را کسب کنیم و می خواستیم روی ضد حملات کار کنیم؛ اما باید شادابی و مسائل روانی را باز گردانیم.


ابراهیم زاده در ادامه درباره آینده سپاهان و احتمال سقوط این تیم، تصریح کرد: به سقوط فکر نمی کنیم و از تمامی نیروها برای موفقیت استفاده می کنیم. تمامی افرادی که سپاهانی بودند می خواهند به تیم کمک کنند. آقای یاوری پیشکسوت همه ما هستند و به ما کمک می کنند. الان همه کارها تخصصی شده و همه مربیان هر چند می توانند در بحث روانی کار کنند؛ اما ما یک فرد تاثیر گذار در این زمینه را به کار گرفتیم تا به ما کمک کند. به سقوط فکر نمی کنیم؛ اما می دانیم کار سخت است و باید تلاش کنیم تا موفق باشیم.

 

دیدگاه‌ها