کد خبر : 1502241 | 13 بهمن 1396 ساعت 19:00 | 75.3K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز قهرمانی ما مسجل نشده است

سیدجلال: هواداران‌مان فریب نخورند

کاپیتان سرخ پوشان پس از پایان دیدار برابر سپاهان می گوید هواداران مان فریب نخورند، چرا که هنوز قهرمانی ما مسجل نشده است.

سیدجلال: هواداران‌مان فریب نخورند

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی پس از پایان دیدار پرسپولیسی ها برابر سپاهان گفت: برابر تیمی بازی کردیم که همیشه شخصیت قهرمانی دارد و یکی از تیم های خوب کشورمان به حساب می آید. سپاهان همیشه سپاهان است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آقای ابراهیم زاده هم به آنها اضافه شده و همه دیدند چه بازی جاندار و محکمی بود و هر دو تیم از جمله سپاهان بازی خوبی از خود  به نمایش گذاشتند. خداراشکر توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و آن را تقدیم به هواداران کنیم.


او درباره مسجل شدن قهرمانی این تیم گفت: نه هرگز، این پیروزی ها هواداران را فریب می دهد؛ اما ما تاکنون قهرمان نشدیم. خوشحالم هواداران مان امروز فریب نخوردند برای تشویق تیم به ورزشگاه آمدند. در مجموع می توانم بگویم ما تاکنون نمی توانیم بگوییم که قهرمان شده ایم. خصوصا اینکه از هفته آینده که بازی های آسیایی مان شروع شود کار بسیار سخت تری در پیش داریم مضافا اینکه با خیلی از تیم های خوب لیگ نیز بازی داریم که باید روبروی آنها قرار بگیریم.


حسینی درباره اتمام قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس در پایان این فصل گفت: شرایط به گونه ای است که بازیکنان پیشنهاد دارند و خیلی از آنها هم آزاد هستند. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که بازیکنان بتوانند برای پرسپولیس به میدان بروند. به هر حال باشگاه باید با بازیکنان صحبت کند تا بتواند با ایجاد شرایط خوب مقدمات ادامه حضور آنها را در تیم فراهم کند.

 

دیدگاه‌ها