کد خبر : 1502242 | 13 بهمن 1396 ساعت 19:02 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: باید آبروی رفته را برگردانیم

هافبک سپاهان معتقد است منصور ابراهیم زاده می تواند این تیم را از شرایط بحرانی نجات دهد.

کریمی: باید آبروی رفته را برگردانیم

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک سپاهان بعد از باخت دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما در این دیدار چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و این شرایط خیلی سختی را برایمان به وجود آورده بود.


او با ابراز تاسف از چهارمین باخت متوالی سپاهان تصریح کرد: امیدوارم در آینده آبروی رفته سپاهان را برگردانیم، چون این جایگاه اصلا برازنده سپاهان نیست. ما باید سپاهان را در جایی بهتر از این ببینیم و این در آینده اتفاق خواهد افتاد.


کریمی در پاسخ به این سوال که مقصر این شرایط کیست گفت: دنبال بهانه نیستیم؛ اما واقعیت این است که همه ما بازیکنان بیشترین سهم را در این ماجرا داشتیم. البته نمی توانم در حال حاضر جواب قطعی به شما بدهم؛ اما همه ما تلاش می کنیم که برای سپاهان مفید باشیم. ما قطعا سقوط نمی کنیم و در 8 بازی باقیمانده می توانیم با کسب امتیازات لازم تیم را بالا بکشیم.


کریمی در پایان در مورد اثرات حضور ابراهیم زاده در سپاهان گفت: آقای ابراهیم زاده با سابقه درخشانی که در ذوب آهن و فوتبال ایران دارند، می توانند به ما کمک کنند. امروز هم در مقاطعی اثرات حضور ایشان را دیدید. ابراهیم زاده یک تیم بحرانی را تحویل گرفته و با دو سه جلسه تمرین نمی توان انتظار معجزه داشت.

 

دیدگاه‌ها