کد خبر : 1502244 | 13 بهمن 1396 ساعت 18:15 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

در هشت بازی باید تمام وجودمان را بگذاریم

انصاری: حرکت بیرانوند پنالتی بود

مهاجم سپاهان معتقد است که حرکت بیرانوند روی او مرتکب خطای پنالتی شده است.

انصاری: حرکت بیرانوند پنالتی بود

به گزارش " ورزش سه"، ساسان انصاری امروز می توانست دروازه تیم سابقش را باز کند؛ اما در یکی از مهمترین صحنه های داوری این مسابقه که او بر اثر درگیری با بیرانوند روی زمین افتاد داور اعلام پنالتی نکرد تا انصاری نتواند مقابل پرسپولیس به گل برسد.


ساسان انصاری درباره صحنه خاص مشکوک به پنالتی گفت:« من جلوی علیرضا بیرانوند بودم، او من را بغل کرد و یک فن کشتی هم زد....» مهاجم سپاهان اضافه کرد:« نمی دانم و نمی فهمم چرا داور آن صحنه را پنالتی اعلام نکرد.»


او در این باره که شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند معتقد بودند که او ابتدا مرتکب خطا شده است گفت:« من پشتم به بیرانوند بود و خودم را بین توپ و او قرار دادم، در این شرایط چطور می توانم او را بزنم. من پشتم به علیرضا بود و اصلا نمی توانستم خطا کنم. من اصلا آن جا سد نکردم و فقط بدنم را بی توپ قرار دادم.»


انصاری که به این صحنه در حین بازی بسیار معترض بود به سوی نیمکت سپاهان رفت و رفتاری کرد که این را تداعی می کرد که او از کادرفنی می خواهد تیم را بیرون بکشند. خودش در این باره گفت:« نه من به سمت نیمکت سپاهان رفتم، آقای اخوان سرپرست تیم ما از داوران قدیمی است و به ایشان گفتم حقمان است که اعتراض کنیم. چون بازی می توانست یک بر یک شود.»


مهاجم سابق پرسپولیس درباره گلوله های برفی که از سوی تماشاگران پرتاب شد هم گفت:« این اتفاقات در فوتبال ما طبیعی شده و دو سه تا گلوله هم به من خورد. من هم نیازی ندیدم پیاز داغش را زیاد کنم.»
او درباره موقعیت هایی که از دست داد گفت: «یک توپ را هم به تیر زدم؛ اما متاسفانه خوش شانس نبودیم. شرایط تیم ما امروز طوری است که ما به تمام امتیازات نیاز داریم. به امید خدا در بازی های بعدی نتیجه می گیریم.»


ساسان درباره تغییر مربی گفت:« وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد همه اعضا مقصر هستند و ما بازیکنان هم عوامل اصلی آن هستیم. باید خودمان را جمع کنیم و در این هشت بازی باقیمانده با تمام وجودمان بازی کرده و نتیجه بگیریم.»

 

دیدگاه‌ها