کد خبر : 1502336 | 14 بهمن 1396 ساعت 09:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت لوکا در لیگ ستارگان (عکس)

پیرمرد کروات و همیشه ناکام در تیم های حاشیه خلیج فارس این بار هم در بازگشت به لیگ ستارگان بعد از ناکامی در تبریز روزهای سختی را سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها یکی دو هفته بعد از برکناری از گسترش فولاد تبریز راهی قطر شد تا این بار هدایت العربی را در دست بگیرد. اتفاقی عجیب و غیرمنتظره چون کمتر کسی فکر می کرد با این کارنامه ضعیف در سال های گذشته باشگاهی در این کشور حاضر به سپردن سکان هدایت تیمش به مربی بداخلاق کروات شود.


سران باشگاه العربی که در سال های گذشته با تصمیمات خود همه طرفداران را سورپرایز کرده بودند این بار هم با انتصاب لوکا به عنوان سرمربی همچنان روند خود را ادامه دادند به این امید که بوناچیچ بتواند آنها را از سقوط نجات دهند غافل از این که پیرمرد کروات دیگر توان گذشته را ندارد و ممکن است خود نیز با العربی سقوط کند.


باشگاه قطری از روزی که هدایت خود را به لوکا سپرده در چهار بازی صاحب یک برد، یک تساوی و دو شکست شده که همین امر انتقادات از لوکا را استارت زده است به خصوص بعد از تساوی بدون گل شب گذشته برابر ام صلال که باعث شد تا سرخپوشان پرطرفدار دوحه بار دیگر در معرض سقوط قرار گرفته و اختلاف شان با تیم های انتهای جدول به حداقل برسد. العربی با این تساوی تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و این کار را برای لوکا دشوار کرده است.

 

1280707

دیدگاه‌ها