کد خبر : 1502356 | 14 بهمن 1396 ساعت 10:01 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین دیدار مدافع استقلال با قلعه‌نویی

یکی از رویارویی های جذاب جدال حساس تیم های ذوب آهن و استقلال در فولادشهر به اولین تقابل مدافع ملی پوش آبی ها با سرمربی سابق برمی گردد.

اولین دیدار مدافع استقلال با قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال در بازگشت به ترکیب اصلی این تیم یکی از امیدهای اصلی وینفرد شفر در ساختار تدافعی برای کسب نتیجه مطلوب در بازی عصر فردا مقابل ذوب آهن در فولادشهر خواهد بود، بازیکنی که تقابل او با امیر قلعه نویی هم می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.


تقابلی که بعد از کوچ این بازیکن از استقلال به قطر آن هم با موافقت امیر قلعه نویی برای اولین بار خواهد بود که رقم می خورد، چون پژمان در بازی رفت پرحاشیه و پرحادثه دو تیم در تهران به دلیل مصدومیت غایب بود. منتظری که در لیگ چهاردهم برای کوچ به قطر در نقل و انتقالات زمستانی نیازمبرمی به موافقت امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال داشت در نهایت این اجازه را کسب کرد تا قلعه نویی همواره کوچ این مدافع را یکی از دلایل اصلی افت استقلال بداند.


حالا با گذشت سال ها از آن اتفاق و در بازگشت دوباره پژمان به لیگ برتر این بازیکن در یکی از بهترین فرم های خود باید مقابل شاگردان اوج گرفته امیر قلعه نویی در ذوب آهن به میدان برود تا صحنه های جالب توجهی در فولادشهر رقم بخورد، مدافعی که سرمربی ذوبی ها همواره از او به عنوان یکی از باهوش ترین شاگردانش در استقلال نام می برد قطعا فردا یکی از چهره های اصلی تقابل دو تیم لقب خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها