کد خبر : 1502471 | 14 بهمن 1396 ساعت 16:15 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

برخلاف کورس قهرمانی لیگ؛

جذابیت بالا در صدر جدول نبازها !

شاگردان پورموسوی رکورد شکست ناپذیری خود را به 16 بازی رساندند.

جذابیت بالا در صدر جدول نبازها !

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باخت تیم فولاد در لیگ برتر به دیدار با پیکان در هفته پنجم بر می گردد، جایی که آن ها در تهران با تک گل بختیار رحمانی به پیکان باختند تا تیم مجید جلالی به پیروزی هایش ادامه دهد. آن ها امروز هم به شکلی دراماتیک از شکست گریختند و رقیب پرسپولیس در این راه ماندند.

 

پس از غلبه بر فولاد، پیکانی ها پرسپولیس را هم شکست دادند و دست بر قضا، سرخپوشان پایتخت نیز از آن زمان هیچ شکستی تجربه نکرده اند. اما نتایج قرمزهای تهران و اهواز در این هفته ها تفاوت های بسیار زیادی با هم دارند. فولاد در این مدت 7 پیروزی کسب کرده و به 9 تساوی رسیده و در واقع، 30 امتیاز در این مدت به دست آورده اند؛ یعنی میانگین کمتر از 2 امتیاز!

اما پرسپولیس 11 پیروزی کسب کرده و 4 امتیاز نیز از تساوی ها عاید این تیم شده است. در واقع شاگردان ایوانکوویچ در 16 هفته شکست ناپذیری، 37 امتیاز دشت کرده اند که آماری بسیار خوب به حساب می آید.

 

این دو تیم حالا مشترکا در صدر جدول شکست ناپذیران قرار دارند و برخلاف کورس قهرمانی لیگ، این جدال بسیار حساس و نزدیک است. فولاد اگر بتواند مقابل پیکان هم نبازد، به صدر خواهد رسید.

البته رکورد پرسپولیس با برانکو، شکست ناپذیری در 21 بازی است که از هفته ششم لیگ پانزدهم تا هفته بیست و هشتم همان فصل بود.

 

حال این دو تیم برای رسیدن به رکورد دو فصل پیش پرسپولیس باید حداقل 5 دیدار بدون باخت را سپری کنند. پرسپولیس 5 بازی بعدی را با تیم های صنعت نفت، استقلال خوزستان، استقلال تهران، سایپا و پدیده روبرو خواهد شد و فولاد با پیکان، استقلال خوزستان، استقلال تهران، سایپا و پدیده جدال خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها