کد خبر : 1502475 | 14 بهمن 1396 ساعت 16:25 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان امیر، محبوب منصوریان، دشمن شفر

مهاجم اول ذوبی ها امید اصلی قلعه نویی برابر خط دفاع استقلال است.

کاپیتان امیر، محبوب منصوریان، دشمن شفر

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی بهترین گلزن ذوب آهن در فصل جاری است و امید اول قلعه نویی برابر استقلال محسوب می شود. تبریزی تا به اینجای فصل در لیگ برتر 10 گل برای تیم قلعه نویی به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با دبل خود ذوب آهن را به مرحله گروهی رساند.


مهاجم گلزن ذوبی ها اما جدالی فوتبالی با استقلال ندارد؛ این بازیکن تاثیر گذار ذوبی ها در سال فصول اخیر، همواره یکی از هدف های نقل و انتقالاتی استقلالی ها بوده و بارها نام او در یک قدمی عقد قرارداد با استقلال شنیده شده است.


تبریزی در ابتدای فصل با توجه به علاقه منصوریان حتی با استقلالی ها پای میز مذاکره نیز نشست و در ابتدای فصل نیز بسیاری انتظار داشتند تا این بازیکن جانشین کاوه رضایی در جمع آبی پوشان شود اما این اتفاق رخ نداد تا شماره 9 استقلال به این بازیکن نرسد.


امیر قلعه نویی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی ذوب آهن در ابتدای فصل اصرار زیادی به تمدید قرارداد این بازیکن داشت و تبریزی قرارداد خود را در ابتدای فصل به مدت دو سال دیگر تمدید کرد تا پرونده انتقال او به استقلال بسته شود و این بازیکن که در غیاب رجب زاده کاپیتان اول ذوبی ها بود، عصای دست قلعه نویی باشد.


این بازیکن که در نهایت جانشین دوست صمیمی خود یعنی کاوه رضایی در استقلال نشد، حالا جدالی تماشایی برابر مدافعان آماده این روزهای استقلال دارد و امیدوار است تا فاصله خود را با صدر جدول گلزنان کاهش دهد. تبریزی پیش از این با پیراهن ذوب آهن دو مرتبه موفق شده دروازه استقلال را باز کند که البته هیچکدام از گل های او در ورزشگاه فولاد شهر نبوده و هر دو گل خود را در ورزشگاه آزادی به ثمر رسانده و حالا در دیدار عصر یکشنبه به دنبال سومین گل خود برابر آبی های تهرانی است.

 

دیدگاه‌ها