کد خبر : 1502496 | 14 بهمن 1396 ساعت 17:45 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ژنرال امیدوار به تداوم درخشش برابر تیم سابق!

سرمربی ذوب آهن از زمانی که از استقلال جدا شده نتایج خوبی برابر تیم سابق خود گرفته است.

ژنرال  امیدوار به تداوم درخشش برابر تیم سابق!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تا کنون 3 بار در لیگ قهرمان شده است که هر 3 بار هم با سرمربیگری امیر قلعه نویی اتفاق افتاده است.


اما قلعه نویی در پایان لیگ چهاردهم بعد از 3 فصل ناکامی در این تیم از جمع آبی ها جدا شد تا شانسش برای موفقیت را در تیم دیگری جستجو کند.


امیر قلعه نویی در لیگ پانزدهم به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد اما وقتی دید مدیران این تیم به وعده های خود عمل نمی کنند این تیم را رها کرد، در آن فصل در بازی رفت و در شرایطی که قلعه نویی روی نیمکت تیمش ننشسته بود استقلال موفق شد با 2 گل امید ابراهیمی حریف خود را شکست بدهد.


اما امیر قلعه نویی در بازی های پایانی نیم فصل اول به عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب شد و بازی رفت این تیم برابر استقلال در تبریز با تساوی بدون گل مساوی به پایان رسید.


در بازی برگشت که در لیگ برتر برگزار شد، امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی موفق شد استقلال را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد تا اولین پیروزی برابر تیم سابق خود را جشن بگیرد.


فصل پیش اما یک جنگ تمام عیار بین قلعه نویی و منصوریان وجود داشت و تراکتورسازی با هدایت ژنرال فوتبال در هر 2 بازی رفت و برگشت موفق شد استقلال را شکست بدهد.


این فصل امیر قلعه نویی با هدایت ذوب آهن در بازی رفت برابر استقلال به تساوی یک بر یک رسید، بازی که در نهایت منجر به استعفای علیرضا منصوریان شد و حالا باید دید آبی ها در بازی فردا با هدایت وینفرد شفر چه نتیجه ای را بدست می آورند.

دیدگاه‌ها