کد خبر : 1502603 | 15 بهمن 1396 ساعت 11:34 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانیم با داور بجنگیم یا تیم حریف

ابراهیم‌زاده: مبعلی روی باتیستا سالتو بارانداز زد!

مدافع تیم صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد خطای هندی انجام نداده که داور پنالتی بگیرد؛ ضمن اینکه می گوید قبل از برخورد توپ با نوک انگشتش مبعلی روی باتیستا خطا کرده است.

ابراهیم‌زاده: مبعلی روی باتیستا سالتو بارانداز زد!

مسعود ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی روز گذشته تیم صنعت نفت مقابل فولاد عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم. ما بازی را خوب شروع کردیم و با توجه به آنالیز دقیقی که از فولاد داشتیم نقاط ضعف و قوت این تیم را می شناختیم. به همین خاطر سعی کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در کل بد نبودیم.


وی ادامه داد: ما در این بازی خیلی زود به گل رسیدیم و گل خوبی هم زدیم. شرایط مان بد نبود و می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما متاسفانه بازی از دست داور خارج شد. کارت زردی که به مرتضی اسدی در نیمه اول داده شد، درست نبود. اسدی بلند شد سر بزند اما داور می گفت با آرنج به صورت بازیکن حریف زده که اگر اینطور بود باید اخراجش می کرد اما اصلا برخوردی صورت نگرفت. متاسفانه داور خطاهای بی موردی را در طول بازی گرفت و ما را بسیار تحت فشار قرار داد.


مدافع صنعت نفت درباره خطای هندی که از او گرفته و منجر به پنالتی شد، بیان کرد: من واقعا تعجب می کنم که داور چطور قبل از اینکه هند بگیرد، خطا روی باتیستا را ندید. مگنو آنقدر قدرت بدنی اش بالا است که تانک تکانش نمی دهد، اما مبعلی روی او سالتو بارانداز زد و سرنگونش کرد که داور ندید. بعد از آن توپ ابتدا به سر من و بعد به نوک انگشتانم خورد و شاهد بودید که تغییر مسیری نداشت و توپ در نهایت به دروازه بان ما رسید. من اصلا خیلی کم برخورد توپ با انگشتانم را احساس کردم و فکر نمی کنم خطای هندی صورت گرفت.


ابراهیم زاده درباره نقش داوری در بازی های گذشته صنعت نفت بیان کرد: متاسفانه هر هفته در حق ما ظلم می شود. در بازی با استقلال همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد اما متاسفانه کاری از دستمان برنمی آید. ما نمی دانیم باید با تیم حریف بجنگیم، با داور بجنگیم و یا با مسائل بیرونی فوتبال. هیچ کاری هم نمی توانیم انجام دهیم.


وی افزود: همه تیم ها از داوری ها شاکی هستند. ما هرروز می بینیم که همه مربیان اعتراض می کنند و داوری ها همیشه یک پای نشست های خبری است. حالا برای ما ضرر داوری ها بیشتر بوده اما نباید فراموش کنید که فینال حذفی با اشتباهات داوری از ما گرفته شد. با این حال هیچ اتفاق و محرومیتی برای داوران در نظر گرفته نشد.


ابراهیم زاده در پایان افزود: امیدوارم این اتفاقات در بازی با پرسپولیس تکرار نشود. ما برای برد مقابل پرسپولیس به میدان می رویم و امیدوارم روز خوبمان باشد تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. هواداران خودشان می بینند که ما مقصر ناکامی ها نیستیم و داوران چگونه حق مان را می خورند. با این حال امیدوارم مقابل پرسپولیس بتوانیم جبران کنیم.

دیدگاه‌ها