کد خبر : 1502740 | 15 بهمن 1396 ساعت 18:22 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز کم‌فروغ آقای گل آسیایی ذوب‌آهن(عکس )

امیر قلعه نویی با تعویض مرتضی تبریزی در نیمه دوم بازی امروز ، نشان داد که با هیچ بازیکنی تعارف ندارد .

به گزارش " ورزش سه " در بازی حساس استقلال و ذوب آهن در هفته بیست و دوم ، نگاه اکثر فوتبال دوستان و طرفداران ذوب آهن به مرتضی تبریزی بود . این مهاجم در نیم فصل دوم ستاره ی بی بدیل تیم قلعه نویی بوده است . تبریزی در نیم فصل دوم 4 گل تقریبا حساس برای تیمش به ثمر رسانده و نفر دوم جدول گلزنان لیگ برتر است . این بازی از جهتی برای تبریزی حساس بود که استقلال تهران بارها برای جذب این بازیکن اقدام کرده  و هر بار به طریقی شکست خورده است .


این بازیکن بازی امروز را در پست هافبک راست بازی کرد و دور از انتظار همگان ظاهر شد . هر چند تبریزی در نیمه اول با ضربه ی سرش تیر دروازه استقلال را به لرزه در آورد اما رضایت قلعه نویی را کسب نکرد و شاهد بحث هایی بین این دو بودیم .

 


در بدو شروع نیمه دوم تبریزی جای خود را به ربیع عطایا داد تا قلعه نویی نشان دهد با هیچ بازیکنی از جمله ستاره ی خود تعارف ندارد .


سرمربی ذوب آهن در واکنش به تعویض زود هنگام تبریزی گفت : «هر کسی بد کار کند و رضایتم را کسب نکند بر روی نیمکت و کنار خودم می نشیند..»


هر چند تعویض تبریزی و آمدن عطایا به بازی در آخر به نفع ذوب آهن شد و این تیم بازی باخته را با برد عوض کرد ، اما از بازی دور از انتظار تبریزی هم نباید گذشت . البته ذکر این نکته لازم است که مهاجم همدانی ذوب آهن در بازی با استقلال در پست غیر تخصصی هافبک راست قرار گرفت .

 

عکس: امیر حسینی

دیدگاه‌ها