کد خبر : 1502803 | 15 بهمن 1396 ساعت 22:15 | 88.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه تند مدافع جنجالی؛

وقتی جرارد پیکه به سیم آخر زد!

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا ادعا کرد می داند حرف هایش باعث عصبانیت هواداران اسپانیول خواهد شد و از قصد این کار را می کند.

وقتی جرارد پیکه به سیم آخر زد!

 

به گزارش "ورزش سه"، حواشی از جایی آغاز شد که بعد از دیدار پوپا، پیکه ادعا کرد اسپانیول متعلق به کورنلاست و امروز این حواشی با شادی جنجالی مدافع بارسا ادامه یافت.

 

1281215

 

جرارد پیکه گفت: "بعد از اتفاقاتی که در طول هفته رخ داد شادی بعد از گلم بسیار خاص بود. در هفته اخیر توهین فراوانی به من و خانواده ام شد و هر انسانی نیز کاسه صبری دارد. شرایط دربی همینگونه است و باران شدید نیز شرایط را وخیم تر کرده بود.

 

من گفته بودم اسپانیول متعلق به کورنلاست که مالکان چینی زیادی دارد که زیاد هم خرج نمی کنند و این باشگاه متعلق به ایتالیا، اسپانیا و چین و دیگر کشورهاست. می دانم این مصاحبه باعث آزار هواداران اسپانیول می شود و هدفم دقیقا همین است. حرف های من در مورد کورنلا محکوم می شود اما توهین آنها به من و خانواده ام نه.

 

1281213

 

دعوت به سکوت هواداران کمترین کاری بود که می توانستم انجام دهم زیرا ما هم انسان هستیم و به اتفاقات اطراف واکنش نشان می دهیم و اگر قوانین نمی تواند آنها را وادار به سکوت کند ما خودمان باید این کار را انجام دهیم. شاید من نیز نباید این کار را انجام می دادم اما زمانی که باشگاه نیز کاری نمی کند چاره ای نیست.

 

گرچه می دانم رفتار هواداران اسپانیول با من خوب نخواهد بود اما این موضوع من را نگران نمی کند و از باز کردن دروازه این تیم بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها