کد خبر : 1502875 | 16 بهمن 1396 ساعت 11:10 | 258.7K بازدید | 7 دیدگاه

جپاروف شماره دو از مقدونیه؛

بویان نایدنوف به استقلال پیوست

هافبک دو ملیتی مورد نظر شفر رسما به استقلال پیوست.

 بویان نایدنوف به استقلال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بویان هافبک مورد نظر وینفرد شفر بعد از حضور در تهران و موفقیت در تست های پزشکی صبح دوشنبه با حضور در باشگاه استقلال و پس از جلسه با افتخاری، توفیقی و شفر قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند.


این هافبک بلغارستانی – مقدونیه ای که سابقه 4 بازی ملی در تیم ملی مقدونیه را در کارنامه خود دارد، در نیم فصل اول در لیگ مصر حضور داشت؛ اما با شروع نیم فصل از این لیگ جدا شد تا آبی ها اولین بازیکن مورد نظر شفر را جذب کنند.


سرمربی آلمانی استقلال صبح امروز اعلام کرده بود که او دو بازیکن را مد نظر خود قرار داده و احتمالا استقلال تا پایان روز دوشنبه از دیگر خرید خود که یک مهاجم است رونمایی می کند.

 

1281323

 

بویان از ابتدای فصل در لیگ مصر حضور داشت؛ اما نتوانست در این لیگ عملکرد خوبی داشته باشد و در دیدارهای زیادی برای تیم مصری به میدان نرفت تا قرارداد خود را در نیم فصل فسخ کند.


این هافبک طراح و شوتزن با تصمیم شفر به مرکز زمین آبی پوشان اضافه خواهد شد تا جانشینی برای جپاروف و یا مکمل او در ترکیب آبی پوشان باشد و مرکز زمین آبی ها را تقویت کند تا استقلال در هفته های فشرده پیش رو نگرانی کمتری برای دیدارهای خود داشته باشد.

 

1281312

 

دوران حرفه ای بازیکن جدید استقلال و باشگاه های او را در این تصویر مشاهده می کنید

دیدگاه‌ها