کد خبر : 1503126 | 17 بهمن 1396 ساعت 12:36 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن سفید برایمان خوش یمن بوده

کریمی: تراکتورسازی شناسنامه فوتبال ایران است

سرمربی گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش کار سختی در بازی فردا با تراکتورسازی در پیش خواهد داشت.

کریمی: تراکتورسازی شناسنامه فوتبال ایران است

به گزارش "ورزش‌سه"، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از دیدار دربی تبریز با تراکتورسازی صحبت هایی را درباره این مسابقه و برخی مسائل دیگر مطرح کرد که در ادامه می خوانید:


تراکتورسازی تیمی دوست داشتنی است


تراکتورسازی در کنار تیم‌های راه‌آهن، نساجی قائم‌شهر، ملوانانزلی از تیم‌های دوست داشتنی فوتبال ایران بوده و شناسنامه فوتبال ایران هستند. قبل از اینکه 2 تیم به فکر نتیجه بازی باشند، قطعا به فکر ارائه بازی برتر هستند و‌ در هفته‌های گذشته هم این موضوع ثابت شده است و تراکتورسازی در این روزها به وحدت زیادی دست یافته و روند رو به رشدی داشته است.


تراکتور روند صعود عمودی را طی می کند


کادر فنی تیم مقابل کامل بوده و به تمامی مسائل احاطه دارد و انشاالله فردا شاهد بازی تماشاگرپسندی باشیم. تراکتورسازی روند صعود عمودی خود را طی می‌کند، به نقاط قوت این تیم واقف هستیم که سعی داریم این موضوع را هم پوشش دهیم و یک بازی خوبی انجام دهیم‌.


تراکتور شناسنامه فوتبال ایران است


تراکتورسازی در ادوار گذشته همیشه ارائه‌گر یک بازی خوب و تماشایی بوده است و این تیم جزو تیم‌های قدیمی فوتبال ایران بوده و شناسنامه فوتبال ایران است. این تیم هر وقت تماشاگرش را داشته، نتیجه مطلوبی را هم کسب کرده است و این تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته است و نتایج بهتر همراه با بازی دوست داشتنی از این تیم شاهد هستیم.


تراکتور برادر بزرگ تیم های تبریزی است


این تیم با جمیع بازیکنانش می‌تواند جزو تیم‌های آسیایی ما باشد و امیدوارم در مسابقات آسیایی با قدرت شرکت کند، حضور آجورلو در کنار هر تیمی یک نعمت است و کادر فنی خوب با رزومه خوبی در بستر باشگاه وجود دارد و ترس و واهمه از عدم حضور یک بازیکن در تراکتورسازی بی‌معنی است‌. هواداران این تیم همیشه در تمامی شرایط حامی تیم تراکتورسازی بودند و تراکتورسازی به عنوان برادر بزرگ تیم‌های فوتبال تبریزی است و انشاالله بتواند در آینده نتایج بهتری کسب کند.


اعتقادم این بود بازیکنان گسترش قدرتمند هستند


از زمانی که همکاری با این تیم را آغاز کردیم معتقد بودم که بازیکنان گسترش‌فولاد قدرتمند هستند و هدف ما این بود تا پایان فصل از انتهای جدول فاصله بگیریم چون جایگاه واقعی گسترش فولاد نبود و تمامی ارکان باشگاه علی‌الخصوص بحث فنی، عاملی بود که ما تا پایان نیم فصل به خواسته خود برسیم و تا امروز با فراز و نشیب خیلی کم به شرایط خود برسیم‌.


بهترین امکانات را در اختیار داریم


شاید به لحاظ زمین تمرین و بهترین امکانات سخت‌افزاری در اختیار باشگاه ما باشد و باید یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم. با تلاش تمامی بچه‌ها و مدیریت باشگاه در به دست آوردن نتیجه فعلی دخیل بودند و حتی هیات مدیره هم تلاش کردند تا ما بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و هر دو تیم بدون هیاهوی شرایط فعلی جدول قرار است فردا مقابل هم دیداری داشته باشند.


فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد


فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد، زیبایی فوتبال بر این است که اصلا نمی توان آن را پیش بینی کرد و تیم ما به لحاظ روحی شرایط این را دارد که در بیرون از خانه بهترین نتیجه را کسب کنیم.


پیراهن سفید برایمان خوش یمن بوده است


انتظار داریم که بازی خوب و زیبایی داشته باشیم و به لحاظ اینکه در چند بازی اخیر از پیراهن های دوم خود استفاده کردیم این است که تیم‌ها حریف ما رنگ قرمز، رنگ اصلی آن‌ها بود و به رسم مهمان‌نوازی پیراهن دوم را برتن داشتیم و باید ما احترام حریف را حفظ می‌کردیم‌ و تا بدین لحظه پیراهن سفید هم برای ما خوش یمن بوده است.

دیدگاه‌ها