کد خبر : 1503194 | 17 بهمن 1396 ساعت 17:14 | 323.8K بازدید | 0 دیدگاه

معجزه 48 ساعته وینفرد و ساشا شفر

آی‌تی‌سی مهاجم استقلال از یوونتوس رسید

دقایقی پیش آی تی سی دومین بازیکن خارجی استقلال هم صادرشد تا این تیم با 2 بازیکن جدید خود وارد لیگ قهرمانان آسیا شود.

آی‌تی‌سی مهاجم استقلال از یوونتوس رسید

به گزارش "ورزش سه"، مامه تیام که روز گذشته وارد ایران شده بود و کسی امیدی به صدور آی تی سی او تا زمان مقرر ادیت لیست آسیای استقلال نداشت، دقایقی پیش مجوز بازی اش از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا صادر شد تا آبی ها با نفرات کامل در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.


پیش از این استقلال در جذب هافبک و مهاجم خارجی ناکام بود اما در نهایت با پیگیری های شبانه روزی وینفرد و ساشا شفر بویان و تیام به ایران آمدند و در ساعات پایانی ادیت لیست آسیایی استقلال  آی تی سی هر دو صادر شد تا آبی ها با 2 بازیکن خارجی جدید خود را آماده آغاز دور گروهی لیگ قهرمانان کنند.


آخرین باشگاهی که مامه تیام در آن بازی می کرد یوونتوس ایتالیا است که امروز پیگیری روابط بین الملل این باشگاه نتیجه داد و با صدور آی تی سی این بازیکن، آبی ها با یک مهاجم با کیفیت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند.


بویان که برای حضور در استقلال کارنامه نسبتا ضعیفی دارد، گفته می شود قرار است به عنوان یک بازیکن ذخیره برای سرور چپاروف در این تیم فعالیت کند اما مامه تیام با سابقه حضور در اینتر و یوونتوس با حضور در جمع آبی ها خیال شفر را از حضور یک مهاجم تمام کننده راحت کرده است.


استقلال در نهایت توانست در ساعات پایانی ITC کارت دو مهاجم خود را با رایزنی ها و تلاش های حامد افضلی مسئول کمیته بین الملل این باشگاه دریافت کند و این کمیته نام این دو بازیکن را به لیست آسیایی اضافه کند تا به این ترتیب با فعالیت های به موقع بین المللی این باشگاه آبی ها حضور بهتری در لیگ قهرمانان داشته باشند.

دیدگاه‌ها