کد خبر : 1503229 | 17 بهمن 1396 ساعت 17:46 | 136.6K بازدید | 0 دیدگاه

با چهارمین پیراهن قرمز مقابل استقلال؛

جنگ دوگانه جنجالی‌ترین علی کریمی تاریخ

علی کریمی به عنوان بازیکن سابقه زیادی در دیدار با استقلال دارد.

جنگ دوگانه جنجالی‌ترین علی کریمی تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی روز پنجشنبه اولین تقابل خود با استقلال خارج از مستطیل سبز را تجربه می کند. کاپیتان و چهره محبوب سرخپوشان پیش از این با پیراهن پرسپولیس، تراکتورسازی و استیل آذین تقابل های زیادی را با استقلال تجربه کرده است.


کریمی در پیراهن پرسپولیس 10 مرتبه برابر استقلال قرار گرفته است. 3 برد، 4 تساوی و 3 شکست کارنامه کریمی در تقابل با استقلال با پیراهن پرسپولیس است و او موفق شده 2 گل برابر آبی ها به ثمر برساند.


سرمربی حال حاضر سپیدرود با پیراهن استیل آذین دو دیدار در لیگ برتر با استقلال برگزار کرد که در هر دو دیدار شکست خورد اما در جام حذفی موفق شد با استیل آذین استقلال را شکست دهد.

 

 

 


تراکتورسازی دیگر تیمی است که کریمی با این تیم به مصاف استقلال رفته و یک برد و یک مساوی کسب کرده است.


کریمی در مجموع در دیدارهایی که برابر استقلال قرار گرفته، 4 برد، 5 تساوی و 5 شکست کسب کرده و 3 مرتبه نیز موفق شده دروازه استقلال را باز کند.


سرمربی سپید رود که این روزها با انتقادات خود از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته داوران و برنامه 90 تبدیل به چهره ای حاشیه ای در فوتبال ایران شده، مطمئنا با چهارمین تیم قرمزپوش خود برابر استقلال در ورزشگاه آزادی روز پرحاشیه ای را خواهد داشت. تقابل با هواداران استقلال در شرایط  عادی تقابل پر حاشیه ای برای کریمی است و این موضوع با اضافه شدن حواشی مربوط به انتقادات کریمی از فدراسیون فوتبال و البته رفتارهای منحصر به فرد او در کنار خط، روزی فوق جنجالی برای علی کریمی در آزادی خواهد ساخت. این حواشی و انتقادات می تواند انگیزه ویژه ای برای کریمی و شاگردان او در آزادی باشد تا با کسب یک برد با ارزش نه تنها در جدول از منطقه سقوط فرار کنند، بلکه کریمی را در تقابل های خارج از زمین مسابقه نیز پیروز میدان  کنند.

 

 

 


عکس ها سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها