کد خبر : 1503246 | 17 بهمن 1396 ساعت 18:25 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

آبادانی‌ها امیدوار به پیروزی مجدد برابر پرسپولیس (عکس)

این هفته هواداران پرشور آبادانی بیش از هر زمان دیگری شاهد دیدارهای حساس تیمشان هستند.

به گزارش "، صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم با فراز کمالوند نتایج خوبی کسب کرده و آنها امیدوار به کسب بهترین عنوان دو دهه اخیر خود هستند.


پس از نمایش خوب این تیم در رقابت های جام حذفی شاگردان کمالوند در دو مرحله برابر سرخابی های پایتخت قرار گرفتند. در دیدار اول آنها برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی به پیروزی دست یافتند، اما در نیمه نهایی در خانه و در مقابل دیدگان هواداران خودی که شانس زیادی برای خود متصور بودند، از رسیدن به فینال بازماندند.


در لیگ نیز آنها در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال به میدان رفتند که پیروزی یک بر صفر در افتتاحیه لیگ برای آنها در خانه رقم خورد و در تهران با 4 گل مقابل شاگردان شفر شکست خوردند تا با احتساب شکست 2 بر صفر در مقابل پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر در مجموع خاطره ی خیلی خوبی از ورزشگاه آزادی که در جام حذفی در آن موفق به شکست پرسپولیس شده بودند، نداشته باشند.


یکی از ویژگی های منحصر به فرد آبادانی ها حضور پرشور و پرتعداد آنها در ورزشگاه تختی آبادان است که معمولا جایی برای حضور هواداران تیم میهمان باقی نمی گذارد و در دیدار نیمه نهایی جام حذفی نیز کمتر از 100 استقلالی در آبادان توانستند بازی تیم خود را از نزدیک ببینند.


بی شک روز آینده نیز هواداران زردپوش ظرفیت 10 هزار نفری استادیوم تختی آبادان را پر می کنند تا مثل همیشه با حمایت از تیم خود، زمینه ساز پیروزی آنها مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ شوند که این هفته ها بار دیگر به فرم خوب خود بازگشته اند.

 


عکس از سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها