کد خبر : 1503248 | 17 بهمن 1396 ساعت 18:32 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی نفت آبادان مقابل پرسپولیس

صنعت‌نفت آبادان با ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی نفت آبادان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" نفت آبادان در شرایطی برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شود که ترکیب طلایی‌پوشان نسبت به بازی روز شنبه برابر فولاد خوزستان دست‌خوش تغییراتی خواهد شد و این تغییرات خطوط سه‌گانه تیم نفت را شامل می‌شود.

 

در خط دفاعی، محرومیت مرتضی اسدی باعث می‌شود تا زوج علی عبدالله‌زاده و حسین بغلانی به‌عنوان مدافع میانی وارد میدان شود، سعید لطفی به‌عنوان مدافع سمت راست به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و مسعود ابراهیم‌زاده مانند بازی‌های قبلی مدافع چپ طلایی‌پوشان خواهد بود.

 

در خط میانی، کرار جاسم که در بازی با فولاد خوزستان نیمکت‌نشین بود، با تجدید قوایش به ترکیب طلایی‌پوشان برمی‌گردد تا در کنار مگنو باتیستا و آگوستو سزار مثلث میانی را تشکیل دهد.

 

در بخش تهاجمی، لوسیانو پریرا گزینه قطعی برای نوک حمله است، اما در جناحین اسامی 5 گزینه شامل حامد پاکدل، محمد شادکام، محمدامین درویشی، میلاد جهانی و حسین ساکی در مقابل فراز کمالوند قرار می‌گیرند تا 2 نفر از آن‌ها برای ترکیب اصلی انتخاب شوند و به‌نظر می‌رسد که پاکدل و شادکام از شانس بیشتری نسبت به سایرین برخوردار باشند.

 

دست فراز کمالوند در این مسابقه برای تعویض در خطوط میانی و حمله تیمش باز خواهد بود، اما برای خط دفاعی گزینه‌های تعویضی زیادی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها