کد خبر : 1503304 | 18 بهمن 1396 ساعت 08:13 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش فولاد و سه هدف ویژه در دربی تبریز!

شاگردان فیروز کریمی امیدوارند با پیروزی بر تراکتورسازی، به سه رکورد یا هدف ویژه برسند.

گسترش فولاد و سه هدف ویژه در دربی تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد هیچگاه رتبه بالای جدولی را در پایان فصل تجربه نکرده است. این تیم تبریزی، حالا به ثبات رسیده و با فیروز کریمی به نتایج خوبی دست یافته و آن ها امیدوار به قرارگیری در 6 رده بالایی جدول شده اند.

 

اولین فصل حضور گسترش فولاد در لیگ برتر به لیگ سیزدهم باز می گردد، جایی که آبی پوشان تبریزی در پایان فصل دهم شدند و این رتبه، برای تیمی خصوصی در اولین سال صعود به سطح اول فوتبال کشور، آماری قابل قبول به نظر می رسید. فصل بعدی، نماینده آبی پوش تبریز دچار افت شد و به رده یازدهم سقوط کرد اما در لیگ پانزدهم، آن ها جبران مافات کرده و با قرارگیری در رتبه نهم، برای اولین بار جایگاه تک رقمی در لیگ برتر را تجربه کردند.

 

آبی ها همچنان در حال پیشرفت بودند و در لیگ شانزدهم، به رده هشتم رسیدند تا برای نخستین بار در نیمه بالایی جدول قرار بگیرند. اما این فصل، گسترش فولاد بهترین نتایج تاریخ خود را گرفته و اگر همین روند را حفظ کند، می تواند به جمع 6 تیم بالایی جدول بپیوندد.

 

جدا از این، آن ها هیچگاه بالاتر از تراکتور نبوده اند اما در این فصل می توانند به این هدف نیز برسند. هم اکنون تراکتور با 25 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و گسترش فولاد با 30 امتیاز در رده هفتم.

 

هدف سوم، کسب اولین پیروزی در دربی تبریز است. آن ها هیچگاه در مقابل تراکتور پیروز نبوده اند اما هیچ وقت هم دبل نشده اند و هر نتیجه ای غیر از تساوی، یکی از این طلسم ها را خواهد شکست.

دیدگاه‌ها