کد خبر : 1503340 | 18 بهمن 1396 ساعت 10:59 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی و سه گزینه مختلف در آبادان!

باید دید برانکو بازهم او را در پست غیر تخصصی به کار می گیرد یا به جای محرمی به زمین میفرستد و در این بین، حتی احتمال نیمکت نشینی هم هست!

ماهینی و سه گزینه مختلف در آبادان!

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت ربیع خواه و کمال کامیابی نیا که بر اثر کارت های زرد در بازی سیاه جامگان حاصل شد، برانکو را مجبور به استفاده از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی کرد. او در بازی با گسترش تنها هافبک دفاعی سرخ ها بود که در نیمه دوم، به پست اصلی خود بازگشت اما در دیدار مقابل پیکان و سپاهان بار دیگر در این منطقه از زمین به میدان رفت و علی الخصوص در بازی با سپاهان، عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت.

 

حال حضور محسن ربیع خواه در پست هافبک دفاعی تضمین شده است اما مشخص نیست زوج او در این مسابقه کدام بازیکن باشد؟ کمال کامیابی نیا از بند مصدومیت رها شده اما برانکو هنوز راجع به او به قطعیت نرسیده است. نوراللهی نیز علی رغم درخشش به عنوان بازیکن تعویضی، فعلا به ایده آل های آقای سرمربی نرسیده و در چنین شرایطی، بار دیگر حسین ماهینی گزینه اصلی برانکو ایوانکوویچ است.

 

اما اگر ماهینی در این پست بازی نکند، برانکو با چالشی در سمت راست خط دفاع مواجه خواهد شد. محرمی در چند بازی اخیر بسیار خوب بوده و نیمکت نشین کردنش کار آسانی نیست ولی حسین ماهینی نیز تجربه بسیاری دارد که می تواند برای تیم کارگشا باشد.

 

آچار فرانسه سرخ ها، در دو فصل اخیر، بازی در اکثر پست های دفاعی را تجربه کرده و الحق و الانصاف، عملکرد قابل قبولی نیز داشته است. شاید اگر او در روزهای جوانی زیر نظر برانکو بازی می کرد، حتی در پست های هجومی هم به میدان می رفت، همانطور که برانکو هم اکنون شایان مصلح را حتی در خط حمله نیز به کار می گیرد!

دیدگاه‌ها