کد خبر : 1503450 | 18 بهمن 1396 ساعت 17:34 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ را کنار می گذاریم به آسیا فکر می کنیم؛

ساغلام: در لیگ ایران تفاوت بین تیم اول و آخر کم است

سرمربی تیم تراکتورسازی می گوید که هنوز برای بهتر شدن تیمش و شناخت لیگ ایران به زمان نیاز دارد.

ساغلام: در لیگ ایران تفاوت بین تیم اول و آخر کم است

به گزارش "ورزش سه"، ارطغرل ساغلام در نشست خبری پس از دیدار با گسترش‌فولاد که با پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی در دقایق پایانی خاتمه یافت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیروز هم در کنفرانس خبری مخصوصا روی این نکته پافشاری داشتم که سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار اهمیت دارد. از دیدگاه های خیلی زیاد این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود.


وی ادامه داد: اولا اینکه اگر تیم های رده پایین تر امتیاز می گرفتند و ما نمی بردیم خیلی روی ما فشار می آورد. باز هم روی کاغذ چیزی مهم نیست؛ ولی الان بهتر به بالای جدول نگاه می کنیم. از طرفی بردهای پشت سر هم باعث اطمینان به نفس می شود و چیز مهمی است.


مربی تیم تراکتورسازی در ادامه با اشاره به حضور تیمش در رقابت های آسیایی افزود: ضمن اینکه ما هفته آینده باید در رقابت های آسیایی بازی کنیم و این سه امتیاز بسیار برای ما روحیه بخش خواهد بود تا بتوانیم بهتر خودمان را نشان دهیم.


ساغلام در مورد بازی برابر گسترش فولاد اضافه کرد: ما امروز از اول بازی تا آخر بازی سعی کردیم، فوتبال خوبی را ارائه دهیم. سعی کردیم طبق تمرینات و سازماندهی شده به سوی دروازه حریف حرکت کنیم و برای حمله سازماندهی شده باید صاحب توپ باشیم و فکر می کنم امروز بیش از 80 درصد مالک توپ بودیم. این خیلی خوب است؛ ولی تیمی که اینقدر صاحب توپ می شود باید موقعیت بیشتری خلق می کردیم. به جز ضربه ی سر انتهای بازی و گلی که خوردیم، توپ دیگری به سمت ما نیامد. ما هم نمایش خوبی در نیمه ی دوم داشتیم. در مجموع ما صبورانه بازی کردیم و امروز مزد فوتبال بازی کردن را گرفتیم. به خاطر همین از بازیکنانم تشکر می کنم و از هواداران هم همینطور و این را به وضوح حس می کنم که از این بعد بازی های بهتری انجام خواهیم داد. از این به بعد لیگ را کنار می گذاریم؛ روز دو شنبه برای ما جنگ جدیدی آغاز می شود و شروع آن بسیار مهم است و امیدوارم روز دوشنبه فوتبالی که لایق ما است را نشان دهیم.


وی در مورد کیفیت نه چندان خوبش در بازی برابر گسترش فولاد تبریز، بیان کرد: ما با شما همفکر هستم. تیمی که این همه صاحب توپ است باید در حمله بهتر کار کند؛ فکر می کنم شما به من حق بدهید که بازی هایی که انجام شده، تیم از لحاظ روحی عقب افتاده و خروج از شرایط شاید ماه ها طول بکشد. من نمی خواهم ناحقی بکنم، اینکه من در دو سه هفته همه چیز تغییر کند، غیرممکن است و به زمان نیاز داریم؛ ولی می بینم که بازیکنان دوست دارند کارهای خوبی انجام دهند و این را همه می بینیم. وقتی جدول را می بینیم، می دیدیم که حریف بهتر است یعنی بازیکنان بهتری دارد؛ ولی وقتی بازی امروز را دیدیم، نتیجه ی متفاوتی به دست آمد؛ یعنی اینکه جنس ما همچین بازی ای دارد؛ ولی نتوانسته بودیم از این خصوصیت استفاده کنیم. سعی می کنم به بازیکنانم تجربه و علم خودم را بدهم تا بهتر کار کنند و خیلی خوش شانسم که تیمی دارم که به حرف هایم گوش می کنند. اگر بازیکن تمایلی نداشته باشد، فایده ای ندارد. الان همه چیز بهتر پیش می رود و در آینده بازی بهتری از تیم ما خواهید دید.


ساغلام در مورد کیفیت لیگ ایران توضیح داد: من لیگ ایران را خوب نمی شناسم و چیزهایی که یادگرفتم را از اطرافیانم می پرسم. شما درست می گویید ما امروز شوت زیادی به دروازه حریف نزدیم ولی قطعا بهتر می شویم. راجع به گسترش به ما چیزهای دیگری گفته بودند و تعجب می کنم از اطلاعاتی که به من داده شد و در واقع فوتبالی که من گفتند، توسط آنها ارائه نشد.

 

وی افزود: ما در ارتباط با بازی اول زیاد فرصت نداشتیم و زیاد خوب بازی نکردیم و همه انتظار داشتند که قعرنشین لیگ را ببریم. اما دیدیم آنها همین هفته گذشته مقابل گسترش فولاد پیروزی را از دست دادند. در لیگ ایران از لحاظ قدرتی بین بالا و پایین فرقی نیست؛ شما می بینید که قعرنشین جدول صدرنشین را می برد و همچین تعادلی را می بینید. بازی دوم بهتر شدیم و من هم به بازیکنانم گفته بودم؛ پس نتیجه می گیریم که می توانیم بهتر شویم و نمی توانیم بهانه ای داشته باشیم. ما استانداردهای خودمان را باید در هر بازی نشان دهیم و هر بازی بهتر کنیم. امروز بازی بدی ارائه ندادیم، ولی با صبر و بردباری حمله کردیم و در همچین مسابقاتی که عقب هستیم، اینکه موقعیت گل ندهیم خیلی مهم است و ما این کار را هم کردیم و بهتر می شویم. ضمن اینکه ما هفته گذشته در ورزشگاه و چمن بهتری بازی کردیم؛ ولی امروز چمن زیاد خوب نبود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد حضور کم تعداد هواداران تبریزی هم خاطرنشان کرد: امروز میان هفته بود؛ ولی هفته ی آینده منتظر هواداران خواهیم بود.

دیدگاه‌ها