کد خبر : 1503515 | 18 بهمن 1396 ساعت 20:09 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال – سپیدرود

سخت ترین، حساس ترین و جذاب ترین چالش جادوگر

علی کریمی با سپیدرود برای اولین بار به عنوان سرمربی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

سخت ترین، حساس ترین و جذاب ترین چالش جادوگر

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی اولین تقابل خود با استقلال را روی نیمکت سپیدرود تجربه می کند. کاپیتان و چهره محبوب پرسپولیس پیش از این با پیراهن پرسپولیس، تراکتورسازی و استیل آذین تقابل های زیادی را با استقلال تجربه کرده که اتفاقا همیشه پیراهن سرخ بر تن داشته است. کریمی با پیراهن پرسپولیس 10 بار برابر استقلال قرار گرفته است. سرمربی حال حاضر سپیدرود با پیراهن استیل آذین دو دیدار در لیگ برتر با استقلال برگزار کرد که در هر دو دیدار شکست خورد؛ اما در جام حذفی موفق شد با استیل آذین استقلال را شکست دهد. تراکتورسازی دیگر تیمی است که کریمی با این تیم به مصاف استقلال رفته و یک برد و یک مساوی کسب کرده است. کریمی در مجموع در دیدارهایی که برابر استقلال قرار گرفته، 4 برد، 5 تساوی و 5 شکست کسب کرده و 3 مرتبه نیز موفق شده دروازه استقلال را باز کند.


استقلالی ها نیز که بعد از باخت در دربی 85 روزهای خوبی را با شفر تجربه کرده و 11 هفته متوالی بدون شکست را پشت سر می گذاشتند، هفته گذشته علی رغم برتری یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نهایت با نتیجه 2 بر یک مغلوب شاگردان قلعه نویی شدند. استقلالی ها که در میزبانی عملکرد خوبی داشته اند امید زیادی دارند تا از این بازی خانگی نهایت استفاده را کنند. آبی پوشان در 11 بازی که به عنوان میزبان به میدان رفته اند موفق به کسب 6 برد شده اند، 4 دیدارشان با تساوی به پایان رسیده و یک بازی را هم باخته و در مجموعه 22 امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرده اند.  


جالب است بدانید سرمربی سپیدرود با چهارمین تیم قرمزپوش خود برابر استقلال در ورزشگاه آزادی روز پرحاشیه ای را خواهد داشت. تقابل با هواداران استقلال در شرایط  عادی تقابل پر حاشیه ای برای کریمی است و این موضوع با اضافه شدن حواشی مربوط به انتقادات کریمی از فدراسیون فوتبال و البته رفتارهای منحصر به فرد او در کنار خط، روزی فوق جنجالی برای علی کریمی در آزادی خواهد ساخت. این حواشی و انتقادات می تواند انگیزه ویژه ای برای کریمی و شاگردان او در آزادی باشد تا با کسب یک برد با ارزش نه تنها در جدول از منطقه سقوط فرار کنند، بلکه کریمی را در تقابل های خارج از زمین مسابقه نیز پیروز میدان  کنند. سپیدرود در حالی با 20 امتیاز و هم امتیاز با سپاهان در رتبه چهاردهم قرار دارد که در این فصل هیچ بردی خارج از خانه کسب نکرده و برای شکستن این رکورد کار سختی مقابل استقلال دارد. نزهتی با 6 گل و حسین ابراهیمی با 5 گل بهترین گلزنان سپیدرود به شمار می روند و امید اول گلزنی مقابل استقلال هستند.

دیدگاه‌ها