کد خبر : 1503774 | 19 بهمن 1396 ساعت 20:32 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

دایی-کریمی؛ باز هم شکل نمی‌گیرد؟

کریمی برای استعفا جوانب را می‌سنجد

کریمی در میکسد زون آزادی حرف هایی زده که به نوعی خبر از کنارگیری زودهنگامش از سپیدرود می دهد.

کریمی برای استعفا جوانب را می‌سنجد

به گزارش "ورزش سه" سپیدرود در ششمین مسابقه ای که با کریمی به میدان رفته متحمل سومین شکست شد که سه تای آن باخت های پر گل سه بر صفر بود و دو تساوی و تنها یک برد بدست آورد که هرگز نتایج خوبی برای رشتی نخواهد بود.


جادوگر که پس از تساوی برابر استقلال خوزستان قعرنشین توپ را به زمین فدراسیون فوتبال و داوری و نود انداخت بود، هفته ی پر آشوبی را برای تیمش رقم زد و نتیجه ی این عدم تمرکز شاگردانش یک باخت سنگین خارج از خانه بود.


کریمی پس از این باخت سنگین خبر از روی دادن اتفاقاتی در روز دوشنبه می دهد: " دارم تصمیمی می گیرم که تیم سپیدرود متضرر نشود و این تصمیمی که دارم روز دوشنبه تکلیفش مشخص خواهد شد " تصمیمی که می تواند یک سویش ماندن باشد و سوی دیگرش رفتن!


دوشنبه همان روزی است که باید 8 محبوب به کمیته انضباطی برود و پاسخگوی اتهاماتی باشد که در هفته ی گذشته در کانال تلگرامی اش به فدراسیون و تاج و کمیته داورن زده است. اینکه کریمی وعده تصمیمی را می دهد که سپیدرود ضرر نکند و تاریخش را دوشنبه اعلام می کند بخشی به این دلیل است و البته این تمام ماجرا نیست.


کریمی می خواهد تا دوشنبه تمام جوانب را بسنجد. ببیند جو هواداران سپیدرود همچنان پشتش هست یا زمزمه های اعتراض بلند شده است؟ باید دید تیمی که 7 بازی دشوار تا پایان فصل دارد که یکی از دیگری سخت  تر است و خودش روی لبه ی پرتگاه ایستاده است و از شش بازی گذشته اش 5 امتیاز بیشتر نگرفته هوادارانش پشت مربیشان می مانند یا نه؟


یکی دیگر از جوانب سنجی های کریمی به حمایت مدیریت و مالک باشگاه مربوط است. گروه مالکیت  جدید پس از روی کار آمدن و بستن قرارداد با کریمی تقریبا هرچه که او خواسته فراهم کرده اند. از سه اردوی یک هفته ای و سه روزه و پنج روزه در تهران پیش از مسابقه با پیکان، نفت آبادان و استقلال تا خرید تجهیزات جدید تمرینی و البسه مورد تایید کریمی. حالا کریمی می خواهد ببیند حمایت مالک باشگاه را همچنان پشت سرش دارد یا خیر؟


مالکی که البته هنوز به تعهدات مالیش برای خرید سپیدرود عمل نکرده و هیچ مبلغی از رقم سه میلیارد و سیصد میلیون تومانی که قرار بود در عوض خرید سپیدرود به طلبکاران بپردازد را تسویه نکرده است و آنطور که گفته می شود در عقد قرارداد  با کریمی آنقدر مبتدی و نگاهی پایین به بالا نسبت به کریمی داشته که حق فسخ را به کریمی داده و این کار رفتن کریمی را ساده می کند.


همه ی اینها یک طرف و نخستین بازی سپیدرود در رشت برابر سایپا یک طرف. کریمی باید در برابر علی دایی قرار بگیرد که تیمش این هفته 4 گل به تیم امیر قلعه نوعی اوج گرفته زده است و چه کسی است که از کری کریمی – دایی بی خبر باشد؟


دایی پس از قرعه کشی ابتدای لیگ و تقابل سایپا با نفت کریمی در هفته دوازدهم به یک خبرنگار گفته بود که علی تا آن موقع در نفت دوام نمی آورد و پیش بینی اش خیلی زودتر از تصور به واقعیت پیوست!


حالا باید دید که کریمی در سپیدرود می ماند و به مبارزه اش ادامه می دهد و ما شاهد دیدار جذاب کریمی – دایی در رشت خواهیم بود یا اینکه به بهانه آسیب ندیدن سپیدرود از دشمنی های فدراسیون، کریمی در مقام یک قهرمان از سپیدرود جدا می شود؟

دیدگاه‌ها