کد خبر : 1503775 | 19 بهمن 1396 ساعت 20:34 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

دگردیسی یک تیم باشکوه؛

از شادی یک تیم انتهای جدولی تا اقتدار قهرمانانه

این جماعت کمترین شباهت را به تیمی دارند که در بازی رفت همین سپیدرود را در خانه برده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی موفق شد امروز سپیدرود را شکست دهد که کمترین خطر را بر روی دروازه خود احساس کرد و کمترین استرس را به تماشاگرانش وارد نمود.


اما به راستی چه تفاوت فاحشی کرده این استقلالی که امروز با سپیدرود بازی کرد با آن تیمی که چهارم مهرماه در رشت برابر همین سپیدرود به میدان رفته بود؟ در آن مسابقه بازیکنان استقلال مچاله شده از آوار نتایج ضعیف و حواشی با پاهایی لرزان زیر نظر مربی بدنسازشان گام به زمین عضدی گذاشته بودند تا با کسب حداقل امتیاز کمی از فشارهایشان کاسته شود.


استقلال تیم انتهای جدول آن زمان، مسابقه را بر خلاف جریان بازی و بر روی دو اشتباه فردی به سود خود تمام کرد و پس از برد چنان ناباورانه شادی و پایکوبی راه انداخته بودند که گویی قهرمانی را در آغوش گرفتند. تیمی که نه از نظر بازیکنان کمتر از امروز بود و نه وضعیت مالی اش ضعیف تر بود.

 

 

 


پس از آن مسابقه بود که پیرمرد خوش تیپ آلمانی با آن موهای سپید مخصوصش به استقلال آمد و سپیدی را جایگزین اندوه های خاکستری نمود. حالا تیم شفر به مانند یک قهرمان مسابقه می دهد و برای تک تک حملاتش برنامه مشخص دارد و از یک روش کار شده چند گل می زد و چندتا را هم خراب می کند.


استقلال شفر بیشتر از اینکه خوب بازی می کند و خوب امتیاز می گیرد، اعتماد به نفس دارد و این اتفاق نوید روزهای خوبی برای هواداران استقلال است. هوادارانی که خود را آماده نموده بودند تا فاجعه بار ترین فصل خود را به پایان برسانند حالا هم امیدوار به کسب جام در خرمشهر هستند و هم چشم به درخشش در آسیا دوخته اند.


استقلال با شفر برای این هواداران حرف های ناگفته ی بسیاری خواهد داشت.

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها