کد خبر : 1503816 | 20 بهمن 1396 ساعت 00:50 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش سوارز و کوتینیو

والنسیا 0-2 بارسا: صعود به فینال با سوارز و کوتینیو

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری با نتیجه 2-0 والنسیا را شکست داد و با برتری 3-0 در مجموع دو دیدار، راهی فینال شد.

والنسیا 0-2 بارسا: صعود به فینال با سوارز و کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که در دیدار رفت با یک گل مقابل حریف به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم با دو گل به پیروزی رسیدند و حریف سویا در دیدار نهایی شدند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 6، فرانسیس کوکلن اولین موقعیت را روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما ضربه او را سیلسن به راحتی مهار کرد.

 

بازی متعادل دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 14، بازیکنان میزبان یک موقعیت جدی روی دروازه بارسا ایجاد کردند. روی ارسال عالی گایا از سمت چپ بود که رودریگو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد اما توپ به تیر افقی دروازه سیلسن برخورد کرد.

 

 

1282114

 

در ادامه بازیکنان بارسا بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه 20، آندره گومس صاحب یک موقعیت خوب شد اما نتوانست از آن استفاده کند. پس از آن نوبت تیم میزبان بود که برای دقایقی بر بازی مسلط شود و در دقیقه 27، یک موقعیت خوب دیگر روی دروازه بارسا ایجاد شد اما باز هم واکنش سیلسن، مانع از گلزنی رودریگو شد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان بارسا تا اندازه ای برتر از حریف بودند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و بعد از اینکه والنسیا یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، این بارسا بود که در دقیقه 49 به گل رسید. روی حرکت خوب لوئیس سوارز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه والنسیا بود که فیلیپ کوتینیو از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1282093

 

تسلط بارسا بر توپ و میدان بعد از این گل هم برای دقایقی ادامه داشت اما بازیکنان والنسیا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در دقیقه 61 به گل برسند اما ضربه سولر، راهی به چهارچوب دروازه سیلسن پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد روی یک حمله خطرناک از بازیکنان بارسا، دو بار ضربات مسی و یوردی آلبا به دست مدافعان والنسیا برخورد کرد اما داور پنالتی اعلام نکرد.

بازیکنان والنسیا که با توجه به شکست دیدار رفت، دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چندین موقعیت خوب روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در مقابل این بارسا بود که در دقیقه 82 به گل دوم رسید. روی اشتباه مدافع والنسیا بود که سوارز صاحب توپ شد و پاس عرضی او را راکیتیچ با یک شوت محکم، تبدیل به گل دوم بارسا کرد.

در دقایق باقی مانده بازهم این بازیکنان بارسا بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی 2-0 بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها