کد خبر : 1503918 | 20 بهمن 1396 ساعت 13:28 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال گزینه مربیگری خوب در هندبال هستیم

رحیمی: بدهی اضافه نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون هندبال ایران از بررسی گزینه‌هایی برای مربیگری تیم ملی خبر داد و گفت: برای تامین هزینه‌ها، بدهی روی بدهی‌های فدراسیون اضافه نمی‌کنیم.

رحیمی: بدهی اضافه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان ظهر امروز جمعه ۲۰ بهمن ماه با قهرمانی تیم تاسیسات دریایی به پایان رسید. تیم نفت و گاز گچساران دوم و شهید چمران لارستان در رده سوم این لیگ قرار گرفت. 

 

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در حاشیه مراسم اهدای کاپ قهرمانی این لیگ برتر بانوان در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد قهرمانی تیم تاسیسات دریایی تهران بودیم. من از همه ورزشکاران، مربیان و کسانی که برای مسابقات زحمت کشیده‌ اند تشکر می‌ کنم. رقابتهای لیگ مهمترین مسابقه برای هر فدراسیون است و ما تلاش می‌ کنیم سال آینده بهای بیشتر و اگر لازم شد هزینه بیشتری برای بخش بانوان داشته باشیم

.

وی در ادامه پیرامون جذب مربی خارجی در بخش بانوان گفت: به دنبال مربی خارجی هستیم تا بهترین گزینه را برای تیم ملی هندبال بانوان پیدا کنیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ ایم. تا جایی که ما رصد کرده ایم در همه جای دنیا مربیان تیم های زنان را مردان تشکیل می دهند. 

 

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در ادامه پیرامون تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی مردان برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا نیز گفت: «ماچک» رفته است. تلاش ما این است برای بازی‌ های آسیایی از مربی خوب استفاده کنیم تا بتوانیم نتیجه مسابقه انتخابی جهان را جبران کنیم. گزینه‌ هایی داریم و در حال بررسی آنها هستیم. دنبال گزینه های خوبی خواهیم بود تا هرچه زودتر مربی مشخص شود. من در مسابقات انتخاباتی جهان هم بارها گفتم که دنبال مقصر نبودم. در راس هم خودم همه تقصیرات را قبول کرده‌ ام

.

رحیمی در پاسخ به این سوال که برای جذب مربی آیا بودجه لازم تامین خواهد شد عنوان کرد: ما به اندازه بودجه مان حرکت می کنیم و دنبال مربی هستیم. اعتقاد دارم به هیچ وجه فدراسیون را زیر قرض نمی گذاریم و دنبال این هستیم تا بدهی ها را بدهیم نه اینکه بدهی به بدهی های دیگر اضافه کنیم. 

 

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا لژیونرها برای حضور در اردو های تیم ملی اضافه خواهند شد یا خیر، خاطرنشان کرد: خرداد ماه تمام بازی‌ی های لیگ اروپا تمام می شود. یکی از مشکلات ما در همین رقابتهای انتخابی جهان همین بود که بازیکنان ما که قرارداد بسته بودند قید نکرده بودند در تیم ملی هم باشند. ما آنها را فقط در اردوی قطر داشتیم و زمان کم بود.

 

رئیس فدراسیون هندبال افزود: این نظر من است که تیم ما با توجه به شرایط بازیکنان نسبت به بازیکنان دیگر کشورها خیلی سرتر بود و اصلا نیازی به اردو نداشتند. 

 

وی در پایان گفت: از تلاش و حمایت رسانه ها از رشته هندبال تشکر می کنم. 

دیدگاه‌ها