کد خبر : 1504212 | 21 بهمن 1396 ساعت 16:15 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

اشکالات مدیریتی وارد است ولی این جایگاه قابل قبول نیست؛

تابش: خجالت می‌کشم دنبال رتبه تک رقمی هستیم

سرپرست موقت باشگاه سپاهان می گوید که بازیکنان سپاهان باید به خودشان بیایند و با این وضعیت آبرو و حیثیت فوتبالی خودشان نیز زیر سوال خواهد رفت.

تابش: خجالت می‌کشم دنبال رتبه تک رقمی هستیم

مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد نتیجه ی تساوی برابر نفت تهران گفت: به طور طبیعی به هیچ وجه از این نتیجه راضی نیستیم. درست است که ما در این مدت با بدشانسی هایی نیز روبرو بوده ایم و در هر بازی چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم ولی بازیکنان تیم باید به خودشان بیایند. سپاهان تیم کوچکی نیست و الان هم حداقل سه چهار بازیکن در سطح ملی داریم و باید در بازی های بعدی به خودشان بیایند.


وی ادامه داد: این جایگاه اصلا قابل قبول نیست و باید در پایان لیگ جایگاه تک رقمی داشته باشیم. باشگاه هم هر کاری که لازم بوده را انجام داده است. هر مشکلی داشته اند، حل کرده ایم ولی نمی دانم چرا بچه ها تمرکزشان را از دست داده اند. من تعجب می کنم و هر چقدر فکر می کنیم که دیگر چه کاری باید انجام دهیم به جایی نمی رسم. من فوق العاده از شرایطی که وجود دارد، ناراحت هستم.


تابش با اشاره به حضور خوب هواداران سپاهانی در دیدار روز گذشته اظهار داشت: یک عده در بازی های قبلی خرده می گرفتند که هواداران شعارهای منفی می دهند ولی همینجا از هواداران تیم تشکر می کنم که تا دقیقه 90 تیم را حمایت کردند. باشگاه و هواداران برای تیم سنگ تمام گذاشته اند. این اعتبار و آبروی خود آنها است. فوتبال مالکانه هم نمی تواند به درد ما بخورد اگر نتیجه نگیریم، بارسلونا هم مالکانه بازی می کند و اگر جواب ندهد، به درد نمی خورد. از بازیکنان می خواهم که به خودشان بیایند.


سرپرست موقت باشگاه سپاهان با اشاره به نقش جهان و امکانات خوبی که در اختیار بازیکنان تیم است، افزود: داشتن ورزشگاهی مثل نقش جهان به این معنی است که ما 5 امتیاز از حریفان دیگر جلو هستیم. ما زمانی با پرسپولیس و استقلال بازی می کردیم و آنها با تیم های تهرانی در ورزشگاه آزادی بازی می کردند و از این نظر از ما جلو بودند، با این حال آنها را می گرفتیم ولی الان با اینکه نقش جهان را داریم نمی توانیم از مزیت هایی استفاده کنیم و بازیکنان باید از این ویژگی ممتازی که دارند استفاده کنند.


تابش در پاسخ به این سوال که سپاهان یکی از باشگاه هایی به شمار می رفت که تغییرات بسیار کمی در آن رخ می داد، با این حال آنها طی سال های اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده اند و آیا این موضوع دلیل این روزهای باشگاه نیست ، عنوان کرد: به هر حال این تغییرات اتفاق افتاده است ولی بازیکنان مطرح و خوب با امکاناتی که باشگاه فراهم کرده است، جایشان این جای جدول نیست. بله یکی از دلایل موفقیت، ثبات در مدیریت و همینطور مربیگری ثبات است. من حتی معتقدم باید برای مربی ای که انتخاب می کنیم، 4 سال وقت بگذاریم و به او فرصت بدهیم. بله این اشکالات بوده است و بعد از آقای ساکت بیشترین زمان مدیریت 2 سال بوده است. این موضوع به ساختار باشگاه ضربه می زند؛ ما باشگاهی سازمان یافته هستیم.


سرپرست باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا در پایان فصل باید منتظر انتخاب یک مربی خارجی در سپاهان باشیم، خاطرنشان کرد: منصور ابراهیم زاده تا پایان فصل با باشگاه قرارداد دارد و هر کمکی لازم باشد به ایشان خواهیم کرد. در این مورد با توجه به نتایج فصل در انتهای فصل نتیجه می گیریم. با توجه به کارنامه ی خوبی که آقای ابراهیم زاده دارند و اینکه دلشان برای فوتبال اصفهان می سوزد،  انتخاب ایشان بهترین بوده است؛ با توجه به اینکه ما با توپ هم خوب بازی می کنیم.


تابش با درخواست از بازیکنان و هواداران سپاهان تاکید کرد: از هواداران می خواهم که همچنان حمایت کنند و از بازیکنان هم می خواهم که تمام تلاش خود را به کار گیرند. من خودم خجالت می کشم که می گویم تک رقمی بشویم. واقعا تاسف می خورم و امیدوار در فصل بعد این کم و کاستی ها را جبران کنیم.


وی در مورد اینکه آیا انتخاب مدیرعامل دغدغه مدیران شرکت فولاد مبارکه است یا خیر، بیان کرد: پرسپولیس 2 سال با سرپرست اداره شد. الان مشکل و دغدغه باشگاه انتخاب مدیرعامل نیست. چه من باشم چه شخص دیگری مهم نیست، چون ما برنامه های بلندمدت داریم و طبق آن پیش می رویم. ضمن اینکه در حال حاضر هم در سایر رشته هایی که ما فعالیت می کنیم، شرایط خوبی داریم و رده های پایه فوتبال ما هم شرایط بسیار خوبی دارند.

 

تابش در پایان در خصوص درگیری ایجاد شده میان نصرتی و انصاری در پایان بازی توضیح داد: ساسان انصاری پسر بسیار خوبی است که همه از اخلاق او تعریف می کنند. آقای نصرتی هم از بازیکنان با تجربه ی فوتبال ایران هستند، ولی ساسان می گوید که از دقیقه یک شروع به فحاشی کرده است، البته این موضوع قابل اثبات نیست و واقعا هم نمی دانم این اتفاق چرا رخ داده است.


سرپرست موقت باشگاه سپاهان در پایان در پاسخ به این سوال که با نتایجی که پس از کرانچار به دست آمده، آیا از کنار گذاشتن این مربی پشیمان نیستند، گفت: نه ما تاوان همان زمان را می دهیم. تمام بازیکنانی که برای سپاهان بازی کردند با موافقت آقای کرانچار به تیم آمدند و فقط دو بازیکن در لیست ایشان نبود که یکی آقای سیاوش یزدانی بود که کم کم به او اعتماد کردند و دیگری علی کریمی بود. البته روی برخی بازیکنان مثل مرتضی تبریزی ما مذاکره کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم.

دیدگاه‌ها