کد خبر : 1504498 | 23 بهمن 1396 ساعت 00:51 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

در گفت و گو با شبکه بین اسپورت مطرح شد:

اعتراض تراکتور به تصمیم AFC به زبان عربی!

مدیررسانه ای تراکتورسازی در گفت و گو با شبکه بین اسپورت قطر اعتراض این باشگاه به میزبانی در کشور عمان را مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز یکشنبه تراکتورسازی در ورزشگاه السیب عمان در حالی برگزار شد که دوربین شبکه بین اسپورت نیز حضور داشت و از مراحل مختلف تمرین تصویربرداری کرد.


در حاشیه تمرین بین اسپورت با محمد جواد پاینده مدیررسانه ای تراکتورسازی نیز گفت و گویی انجام داد که طی آن این مقام مسئول در تیم تبریزی به زبان عربی به انتقاد از تصمیم ای اف سی برای میزبانی از عربستانی ها در زمین بی طرف پرداخت.


مدیررسانه ای تراکتورسازی در این گفت و گو عنوان کرد: «حق ما بود در زمین خودمان مقابل الاهلى بازى کنیم؛  کشور ما هیچ مشکلی از نظر امنیت ندارد. همانطور که از مسابقات مختلف زیادی در رشته های ورزشی میزبانی می کند، اما اگر قرار است چنین تصمیم به ما تحمیل شود، قطعا باید خودمان کشور میزبان را انتخاب کنیم. انتخاب ما قطر بوده، در حالی که مجبور هستیم در کشور عمان بازی کنیم و این عادلانه نیست. تراکتورسازی می توانست در قطر تماشاگران زیادی از ایرانی های ساکن در آن کشور داشته باشد، اما در اینجا تماشاگر بسیار کمی خواهیم داشت.»

 


وی افزود: «تراکتورسازى تیم محبوبى است و جاى هوادارانش در این بازى خالى است. هواداران ما پرشور هستند و واقعا جای سوال است که چرا هواداران تراکتورسازى نمى توانند در این مسابقه حساس از تیم محبوبشان حمایت کنند؟ به راستی چرا نمى توانیم از حق میزبانى خودمان استفاده کنیم؟»


گفتنی است؛ دیدار تراکتورسازی ایران و الاهلی عربستان ساعت 19 روز دوشنبه در ورزشگاه السیب مسقط برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها