کد خبر : 1504755 | 23 بهمن 1396 ساعت 23:30 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو:

رویای تاتنهام رسیدن به سطح یوونتوس است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد که تیمش را نمی توان با یوونتوس مقایسه کرد.

رویای تاتنهام رسیدن به سطح یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان یوونتوس خواهد بود. این دومین حضور تاتنهام در این مرحله لیگ قهرمانان است؛ در حالی که یوونتوس در سه سال اخیر، دو بار به فینال این رقابت ها رسیده و دو بار نیز این رقابت ها را فتح کرده است. پوچتینو تایید کرد که رسیدن به جایگاه تیمی مانند یوونتوس، یکی از اهداف باشگاه تاتنهام است.

 

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم یوونتوس یک تیم استثنایی است. ما نمی توانیم دو تیم را مقایسه کنیم. آنها در تاریخچه شان به همه چیز رسیدند و دو بار در سه سال اخیر به فینال رسیدند. ما تیم جوان هستیم و در حال ساختن پروژه مان هستیم. رویای ما رسیدن به سطح یوونتوس است. فردا خواهیم دید که آیا می توانیم با آنها رقابت کنیم یا نه."

 

 

1263024

 

 

یوونتوس در دیدار فردا پائولو دیبالا را در اختیار ندارد؛ اما پوچتینو معتقد است که با توجه به کیفیت یووه، غیبت این ستاره آرژانتینی احساس نخواهد شد.

 

" او بازیکن فوق العاده ای است و البته یووه بدون او کمی متفاوت خواهد بود. مانند لیونل مسی، کریس رونالدو و نیمار، دیبالا توانایی هایی دارد که گزینه های متفاوتی به تیمش بدهد. اما یوونتوس بازیکنان زیادی دارد که می تواند جانشین او شود، برای مثال فدریکو برناردسکی."

دیدگاه‌ها