کد خبر : 1504783 | 24 بهمن 1396 ساعت 08:32 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بازل - منچسترسیتی

دو تیم بازل و منچسترسیتی، امروز در سوئیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بازل - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا به فرمی استثنایی در رقابت های این فصل ظاهر شده اند و تا به اینجا نیز نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و امیدوارند که این روند خوب تا انتهای فصل و در تمامی جام های باقی مانده ادامه پیدا کند. آنها با اختلاف صدر نشین لیگ هستند و در لیگ قهرمانان نیز با درخشش در مرحله گروهی به عنوان تیم صدرنشین به این دور راه یافتند. حالا سیتیزن ها امیدوارند به کمک گواردیولا و درخشش ستاره های جدید، در رقابت های چمپیونزلیگ به قهرمانی برساند. با این حال هواداران سیتیزن ها به خوبی می‌دانند که کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ کار آسانی نیست و آنها به تجربه و شانس بالایی نیاز دارند تا بتوانند جام را بالای سر ببرند.

 

 

1282568

 

 

بازل نیز به عنوان تیم دوم گروهش، به این مرحله راه یافته و به دنبال شگفتی آفرینی است؛ ولی آنها به خوبی می‌دانند که شانس چندانی مقابل سیتی نخواهند داشت.

 

دو تیم تا به حال روبروی یکدیگر قرار نگرفته اند و این اولین تقابل رسمی آنهاست. سیتی امیدوار است با کسب پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت، صعودش را به جمع 8 تیم برتر اروپا قطعی کند. بنجامین مندی و ژسوس، غایبین قطعی این دیدار هستند و حضور دلف، سانه و سیلوا هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1283128

دیدگاه‌ها