کد خبر : 1504792 | 24 بهمن 1396 ساعت 09:17 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مراکشی حریف استقلال را بهتر بشناسید

عبدالرزاق حمدا...؛ ویرانگر در محوطه جریمه

حریف هفته اول استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان یکی از ویرانگرترین مثلث های تهاجمی فوتبال قطر و حاشیه خلیج فارس را در اختیار دارد که راس این مثلث را ستاره ای مراکشی تشکیل می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، الریان حریف امشب استقلال در دوحه در تابستان بعد از منحل شدن باشگاه الجیش بلافاصله به سراغ مهاجم مراکشی این باشگاه رفت و با قراردادی سنگین و وسوسه کننده عبدالرزاق حمدا... را به خدمت گرفت تا از این مهاجم به عنوان راس مثلث تهاجمی اش در کنار دو ستاره دوملیتی تیم ملی قطر یعنی سباستین سوریا اروگوئه ای و تاباتا برزیلی الاصل بهره ببرد.

 

1283133


مثلثی ویرانگر و آتشین که طبق پیش بینی ها در این فصل از لیگ ستارگان بعد از زوج مراکشی- تونسی باشگاه الدحیل حریف دیروز ذوب آهن یکی از مرگبارترین خطوط حمله قطر و حاشیه خلیج فارس معرفی شد؛ چون هر سه نفر با به ثمر رساندن گل های پرشمار نقش پررنگی در موفقیت های الریان در این فصل ایفا کردند که در میان آنها عملکرد ستاره مراکشی پررنگ تر هم بود.

 

1283134


عبدالرزاق حمدا... مهاجم 27 ساله متولد 1990 در شهر صوفو مراکش از آن دست مهاجمان این کشور قلمداد می شود که از سوی طرفداران خود در این کشور لقب سلطان محوطه جریمه را دریافت کرده بود چون محال ممکن است توپی در محوطه جریمه گیر بیاورد و از آن در راه گلزنی بهره نبرد. این بازیکن در بدو ورود به فوتبال حاشیه خلیج فارس با پیراهن الجیش زیر نظر صبری لاموشی ستاره سال های نه چندان دور فرانسه عنوان آقای گلی قطر را نیز به خود اختصاص داد و حالا با 12 گل زده بهترین گلزن الریان در لیگ ستارگان است.

 

1283135


14 بازی ملی برای مراکش انجام داده و شش بار موفق به گلزنی شده است. هنوز هم این شانس را دارد تا در جمع شاگردان هروه رنارد راهی جام جهانی 2018 روسیه شود تا در بازی اول مقابل ایران صف آرایی کند؛ از همین رو امیدوار است با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا توجه سرمربی فرانسوی تیم ملی را به خود جلب کند. او که سابقه بازی در لیگ چین برای گوانگ ژو را نیز در کارنامه دارد، امشب مسلما خطرناک ترین مهره تهاجمی الریانی ها خواهد بود تا تقابلی دیدنی با مدافعان استقلال داشته باشد.

دیدگاه‌ها