کد خبر : 1504836 | 24 بهمن 1396 ساعت 12:32 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا: چرا رئال مادرید را ترک کردم

آلوارو موراتا، مهاجم چلسی از دلایلش برای ترک رئال مادرید صحبت کرد.

موراتا: چرا رئال مادرید را ترک کردم

به گزارش "ورزش سه"، موراتا در تابستان با   60 میلیون پوند از رئال مادرید جدا شد و به چلسی پیوست و نمایش‌های خوبی در ابتدای حضورش در این تیم داشت. با این حال جدایی او ضربه سختی به خط حمله رئال زد و حالا او مدعی شد که به خاطر نیمکت‌ نشینی های پیاپی مجبور به ترک تیم شده است.

 

 

1280365

 

 

او گفت:"ما با رئال قهرمانی های زیادی کسب کردیم، هم در لیگ و هم در چمپیونزلیگ قهرمان شدیم ولی من همیشه جزو تیم دوم بودم. هیچگاه نخواستم که فیکس بشوم، رئال از یک کهکشان دیگر است؛ ولی من در مرحله حذفی چمپیونزلیگ بازی نکردم، نه مقابل بارسلونا، نه مقابل اتلتیکو، نه مقابل سویا و نه مقابل والنسیا. وقتی رئال مادرید را ترک می‌کنید، زندگی تمام نمی‌شود ولی من هنوز هم هوادار رئال هستم."

موراتا درباره مورینیو گفت:" او شخصیتی است که همیشه به جوان ها توجه دارد. او هم سختی و هم راحتی را به ما نشان داد. او اولین قرارداد بزرگ را با من بست و به من گفت «اگر می‌خواهی اینجا خوب کار کنی، باید بیش از همیشه تلاش کنی.» من از ابتدا مهاجم نوک نبودم، در 17 سالگی به رئال پیوستم و تمرین کردم و خوشحال بودم. مورینیو به من گفت که باید متمرکز باشم، او همچنین گزینه های دیگری هم پیش رویم گذاشت. من در ترکیب رئال قرار گرفتم و ناچو پشت سر من بود و به او گفتم خیلی هجومی باشد؛ زیرا این چیزی بود که مورینیو می‌خواست. یک بار حتی با دیگو کاستا درگیر شدم. اخیرا با دیگو کاستا یاد این خاطره کردیم و خندیدیم."

دیدگاه‌ها