کد خبر : 1504970 | 24 بهمن 1396 ساعت 20:22 | 66.7K بازدید | 0 دیدگاه

50 هزار صندلی خالی و میلیون‌ها حسرت! (عکس)

اولین بازی خانگی پرسپولیس در آسیا، با استقبال خوبی از سوی هواداران این تیم همراه نشد.

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش پرتماشاگرترین دیدار های لیگ قهرمانان را بررسی کرد و در اتفاقی جالب، 5 بازی پرتماشاگر تاریخ این مسابقات، به قرمزها اختصاص داشت و انتظار می رفت، آن ها ورزشگاه آزادی را قرمزپوش کنند و حتی باشگاه پرسپولیس نیز، بهای بلیت ها را نسبت به فصل گذشته کاهش داد.

 

اما آن چه در ورزشگاه آزادی بیشتر از پروژه موزاییکی سرخ ها نمایان شد، صندلی های خالی بودند. اتفاقی که بازیکنان، کادرفنی و هواداران داخل ورزشگاه نیز انتظار آن را نداشتند.

 

البته ساعت نه چندان مناسب و برگزاری بازی در روز وسط هفته، از عوامل مهم خالی بودن صندلی های ورزشگاه آزادی بود و همچنین، عدم حساسیت جدولی و ناشناخته بودن رقیب نیز دلیل دیگری برای این موضوع به شمار می رود.

 

1283291

 

1283290

 

بازی بعدی خانگی پرسپولیسی ها روز 14 اسفند و مقابل الوصل خواهد بود. آن ها پیش از بازی با الوصل به مصاف السد قطر می روند و بدون شک، دیدار با تیم اماراتی در تهران، حساسیت بسیاری دارد و هواداران نیز باید حمایت بهتری داشته باشند.

 

عملکرد شاگردان برانکو روز به روز بهتر می شود و آن ها در این بازی هم همچون صنعت نفت با 3 گل پیروز شدند تا ثابت کنند قدرت بالایی دارند و حال منتظر 80 هزار سرخپوش در بازی با الوصل هستند.

 

1283289

 

دیدگاه‌ها