کد خبر : 1505029 | 25 بهمن 1396 ساعت 00:43 | 110.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نافرجام پژمان به دوحه

کاپیتان استقلال دور از انتظار مقابل الریان

اولین تجربه کاپیتانی در رقابت های آسیایی چندان برای مدافع ملی پوش استقلال خوشایند نبود تا جایی که نمایش پرانتقادی از این بازیکن شاهد بودیم.

کاپیتان استقلال دور از انتظار مقابل الریان

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری بعد از سال ها بازی در لیگ ستارگان قطر از آن دست بازیکنانی بود که طرفداران استقلال خیلی به درخشش او در بازی با الریان دل بسته بودند. ملی پوش باتجربه آبی ها که از قضا صاحب بازوبند کاپیتانی هم شد اما در مصاف با تیمی که بارها در سال های گذشته مقابل آنها صف آرایی کرده بود دور از انتظارات ظاهر شد چون روی هر دو گلی که استقلال دریافت کرد ردپای اشتباهات او وجود داشت.


پژمان در صحنه گل اول در جایگیری برای دفع توپ با ضربه سر اشتباه محاسباتی داشت تا عبدالرزاق حمدا.. مراکشی با ایستادن در نقطه کور از توپی که منتظری نتوانسته بود دفع کند با ضربه سر گل تساوی الریان را به ثمربرساند. دقایقی بعد کاپیتان استقلال در میان یک و دوهای ستاره های الریان نتوانست پوشش خوبی داشته باشد تا جا ماندن و در ادامه عدم جایگیری مناسب با شوت تاباتا برزیلی الاصل گل دوم میزبان را در پی داشته باشد.


منتظری در نیمه دوم بازی خیلی تلاش کرد با بهره بردن از ارسال ها و ضربات ایستگاهی یکی از اشتباهات خود را جبران کند که در این راه هم تا حدودی مسیر را طی کرد اما در لحظه آخر ناکام ماند. پژمان در جریان بازی اما دوندگی زیادی داشت و در تمام درگیری هایی که با بازیکنان الریان داشت سعی کرد از هوش و قدرت بدنی بالای خود نهایت بهره را ببرد تا جایی که این درگیری ها مشکلات زیادی نیز برای GPS این بازیکن رقم زد که صدای اعتراض او را بلند کرد تا صحبت های او با داور سریلانکایی صحنه های جالبی را در دوحه رقم بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها