کد خبر : 1505100 | 25 بهمن 1396 ساعت 11:20 | 171.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورعلی گنجی؛ ستاره السد مقابل ویرانگرهای سرخ

سخت‌ترین آزمون علیپور با عبور از صخره مازنی

تیم های برنده روز اول گروه C لیگ قهرمانان آسیا در دومین روز باید فینالی زودهنگام را در دوحه برگزار کنند، جنگی که تقابل ایرانی ها در آن می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

سخت‌ترین آزمون علیپور با عبور از صخره مازنی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و السد با برتری مقابل رقبای خود در شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C از همین ابتدا خود را به عنوان مدعیان اول صعود معرفی کردند تا جنگ آنها برای صدرنشینی و جشن زودهنگام صعود آغاز شود. اتفاقی که کاملا قابل پیش بینی بود چون قدرت این دو تیم به تیم های دیگر حاضر در گروه می چربید.


دقایقی بعد از شروع توفانی پرسپولیس در آسیا السد با کلکسیونی از ستاره های دوملیتی و خارجی در دبی به مصاف زردپوشان الوصل رفت که در میان بازیکنان حاضر در ترکیب مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی هم دیده می شد. این بازیکن در ساختار تدافعی یکی از بهترین بازیکنان السد در فصل جاری لیگ ستارگان نام گرفته بود از همین رو انتظار می رفت برای مهار مهاجمان سرشناس الوصل اوسلوالدو فریرا برنامه ویژه ای طراحی کرده باشد که همین گونه هم شد.

 

1283464


پورعلی گنجی در جدال با الوصل 90 دقیقه بدون اشتباه و بسیار آماده بازی کرد تا جایی که عملکرد او با توصیف و تمجیدهای بسیار زیادی از سوی اماراتی ها همین طور کارشناسان قطری روبرو شد تا بالاترین امتیاز هم به این بازیکن داده شود. مدافع شمالی و ملی پوش ایرانی بارها در محوطه جریمه السد درست در لحظاتی که این تیم زیر فشار شدید میزبان اماراتی قرار داشت ناجی روسای دوحه شد تا آمادگی اش را در آسیا نیز به رخ بکشد درست مثل هم استانی خود در پرسپولیس که مرد اول جدال با نسف قارشی بود.

 

1283453


علی علیپور با به ثمررساندن دو گل از سه گل پرسپولیس مقابل حریف ازبک در همان سطحی بازی کرد که این فصل از او در لیگ برتر ایران مشاهده کرده بودیم به همین خاطر می توان از مهاجم جوان و شمالی به عنوان یکی از ستاره های سرخ در آسمان فوتبال آسیا نام برد که آمادگی بالای او همین طور پورعلی گنجی در ترکیب السد آن هم در آستانه مصاف دو تیم در دومین روز از رقابت ها می تواند بر جذابیت های این جدال مهم بیافزاید.


مدافع ایرانی به عنوان ستاره خط دفاع السد امید اول طرفداران قطری برای مهار خط حمله ویرانگر سرخ خواهد بود از همین رو علی علیپور هفته آینده در دوحه برای عبور از صخره همشهری و هم استانی مازنی خود آزمونی سخت در عین حال حیثیتی پیش رو خواهد داشت که این تقابل قطعا بر میزان حساسیت ها و جذابیت های فینال زودرس گروه C اضافه خواهد کرد چون برنده و بازنده این دوئل با اتفاقات بسیار زیادی بعد از این مصاف، مواجه خواهد بود.

دیدگاه‌ها