کد خبر : 1505212 | 25 بهمن 1396 ساعت 20:21 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه کامل مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

شهرداری به خاتم خورد؛ بانک سرمایه به پیکان

تیم شهرداری تبریز با پیروزی سه بر دو برابر کاله مازندران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و باید به مصاف تیم خاتم اردکان برود.

شهرداری به خاتم خورد؛ بانک سرمایه به پیکان

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در جذاب‌ترین دیدار دور برگشت مرحله پلی آف از ساعت ۱۷:۳۰ و در سالن پیامبر اعظم تیم کاله مازندران میزبان شهرداری تبریز بود که شاگردان بهروز عطایی با وجود نیاز مبرم به پیروزی به دلیل باخت در دیدار رفت، در مقابل تشویق‌های هوادارانشان برابر میهمان هرچند دو ست باخته را جبران کردند و کار را به ست پنجم کشاندند اما در پایان با نتیجه سه بر دو شکست خوردند تا وداعی تلخ با لیگ برتر داشته باشند.


در سوی دیگر شاگردان عادل بناکار که با تمان توان وارد زمین شده بودند از همان ابتدا هماهنگ‌تر از حریف جوانشان کار کردند و موفق شدند ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰ و ۱۳-۱۵ از آن خود کنند و باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف خاتم‌ اردکان بروند.

 

در دیگر دیدارهای دور برگشت تیم پیکان تهران با نتیجه سه بر صفر شهرداری ورامین را شکست داد و باید در نیمه نهایی با بانک سرمایه دیدار کند. خاتم‌ اردکان هم با همین نتیجه سایپا را برد و به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد و بانک سرمایه هم سه بر صفر از سد هاوش گنبد گذشت.

 

دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز چهارشنبه هفنه آینده برگزار می‌شود و هر تیمی که دو برد از سه بازی کسب کند راهی دیدار پایانی می‌شود.

 

 

نتایج کامل دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
پیکان تهران ۳ - شهرداری ورامین صفر (۲۵-۲۱، ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۱)
خاتم اردکان ۳- سایپا تهران صفر (۲۵-۲۰، ۲۷-۲۵، ۲۸-۲۶)
هاوش گنبد صفر - بانک سرمایه ۳ (۲۲-۲۵، ۲۵-۲۷، ۱۹-۲۵)
کاله مازندران ۱ - شهرداری تبریز ۳ (۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰، ۱۳-۱۵)

 

برنامه کامل دیدار های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
بانک سرمایه - پیکان تهران
شهرداری تبریز - خاتم اردکان

دیدگاه‌ها