کد خبر : 1505649 | 28 بهمن 1396 ساعت 10:22 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

اویگان، الغرافه را نجات می‌دهد؟

عامل اخراج آندو، رخ به رخ با تراکتور و هموطنش!

سرمربی ترکیه ای تیم الغرافه قطر همان مربی است که در زمان حضور در ام صلال نام آندرانیک تیموریان را در لیست مازاد قرار داد.

عامل اخراج آندو، رخ به رخ با تراکتور و هموطنش!

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از جذابیت های دیدار تراکتورسازی و الغرافه قطر به تقابل ارتغرول ساغلام و بولنت اویگان دو سرمربی ترکیه ای برمی گردد. دو هموطنی که از نظر سابقه مربیگری و افتخارات هرگز باهم قابل قیاس نیستند؛ اما نمی شود تفکرات یکی را قبل از مسابقه برنده دانست.


کار ساغلام از این نظر مقابل اویگان و تیمش سخت است که سرمربی ترکیه ای الغرافه تجربه خوبی از کار کردن در حاشیه خلیج فارس دارد. او 3 فصل هدایت تیم ام صلال قطر را برعهده داشته و در لیگ قهرمانان آسیا نیز مربیگری کرده است.


اویگان که طی سال های 2013 تا 2016 در ام صلال مربیگری می کرد، همان مربی است که آندرانیک تیموریان را از تیم قطری کنار گذاشت و مشکلاتی نیز با کاپیتان وقت تیم ملی ایران پیدا کرد.


از سوی دیگر شکست مقابل الجزیره امارات در اولین گام از لیگ قهرمانان آسیا باعث شده انتقادهایی به اویگان انجام شود و تیم او در شرایطی بحرانی قرار بگیرد. با این حال این مربی ترکیه ای امیدوار است تا بتواند در بازی با تراکتورسازی نتیجه مطلوب را به دست آورده و شرایط را به سود خود تغییر دهد.

دیدگاه‌ها