کد خبر : 1505796 | 28 بهمن 1396 ساعت 19:30 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بلوگرانا به جاده پیروزی

ایبار 0 - 2 بارسلونا؛ پیش به سوی لندن

بارسلونا با 2 گل سوارز و آلبا موفق شد در خانه ایبار به پیروزی برسد.

ایبار 0 - 2 بارسلونا؛ پیش به سوی لندن

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا موفق شد در دیداری دشوار با 2 گل برابر ایبار به برتری برسد تا با 62 امتیاز، اوضاع خود را در صدر مستحکم تر کرده و با روحیه ای خوب به استقبال دیدار برابر چلسی برود.
 

اولین موقعیت مهم بازی در دقیقه 7 برای بارسلونا ایجاد شد که روی پاس لیونل مسی، سوارز در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما پاس رو به عقب او و ضربه آلبا توسط مدافعان ایبار دفع شد.

 

1284079

 

1284081

 

اما حملات بارسا بالاخره در دقیقه 15 جواب داد و روی پاس فوق العاده مسی، سوارز در موقعیت تک به تک بعد از جا گذاشتن گلر ایبار موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

بعد از دریافت گل ایبار خیلی زود می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه دیدنی اوریانا به دیرک دروازه تراشگن برخورد کرد. در دقیقه 33 و روی پاس آلبا، پائولینیو با ضربه سر می توانست زننده گل دوم لقب بگیرد اما دیمیتروویچ توپ را مهار کرد.

 

در اواخر نیمه دوم و روی پاس به عقب سوارز، لیونل مسی در آستانه زدن گل دوم بود اما ضربه او با بی دقتی به دیرک برخورد کرد تا نهایتا 45 دقیقه اول با برتری 0-1 بارسا به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، بارسا بازی را بهتر آغاز کرد اما اولین موقعیت روی پاس مسی ایجاد شد اما ضربه سوارز با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه 57 و با پاس اوریانا، اینوی موقعیت مناسبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد اوریانا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا دایره حملات ایبار متوقف شده و بعد از این اتفاقات جریان مسابقه آرام شد.

 

1284082

 

در دقیقه 78 و روی پاس تماشایی کوتینیو، لیونل مسی می توانست کار را یکسره کند اما ضربه چیپ او با عکس العمل سنگربان ایبار همراه بود. لحظاتی بعد اینوی با نفوذی دیدنی فرصت مناسبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه آرام او در اختیار تراشتگن قرار گرفت.

 

در دقیقه 85 لیونل مسی با پاس استادانه، الکس ویدال را در موقعیت تک به تک قرار داد اما واکنش دیدنی دیمیتروویچ مانع 2 برابر شدن اختلاف شد.


اما در دقیقه 88 بارسا به گل دوم رسید. مسی در موقعیتی مناسب مقابل دیمیتروویچ ناکام ماند اما در ریباند، آلبا موفق شد با ضربه ای دقیق اختلاف را 2 برابر کند. در لحظات پایانی ضربه مسی با اختلاف به بیرون رفت تا بلوگرانا با همان 2 گل ایبار را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها